Ach overdrijf niet zo. Hij is gewoon nog wat jong en moet nog eea leren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de rechtmatige mods van POL om andere mods niet onnodig te laten knoeien in iemand's posts.
Hij censureerde niets, maar wilde er iets 'lolligs' of zo mee doen. Wat mij betreft een doodzonde, want zo neem je geen enkele user serieus.
Hij moet zich niet bemoeien met andere subfora als mod.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach overdrijf niet zo. Hij is gewoon nog wat jong en moet nog eea leren.
Heb je een hekel aan 'm ofzo
Dat wordt een extra usernote jongeman!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij moet zich niet bemoeien met andere subfora als mod.
Ik heb geen hekel aan personen IRL, wel aan digitale entiteiten.
Denk aan je hart.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de rechtmatige mods van POL om andere mods niet onnodig te laten knoeien in iemand's posts.
Hij censureerde niets, maar wilde er iets 'lolligs' of zo mee doen. Wat mij betreft een doodzonde, want zo neem je geen enkele user serieus.
Ja, maar laat zo'n vent dat dan ook meteen zeggen en niet er eerst een suggestieve opmerking over maken alsof er censuur had plaatsgevonden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:17 schreef Sidekick het volgende:
Het is mij ook wel eens overkomen dat ik iemand wilde quoten, maar per ongeluk op het edit-knopje drukte.
quote:Je neemt Fok volgens mij een beetje te serieus...
Heb je een hekel aan deze digitale entiteit, Mutant01, dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan personen IRL, wel aan digitale entiteiten.
Ach welnee joh, hij is een beetje gek op me.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan deze digitale entiteit, Mutant01, dan?
Soms, maar zeker niet altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan deze digitale entiteit, Mutant01, dan?
Stiekem wel hehquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach welnee joh, hij is een beetje gek op me.![]()
Slijmjurk.quote:
Ik ben jarig vandaag, dan mag hetquote:
quote:
Drie maarliefst!quote:
Why did't you just answer the on-topic questions?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef -Angel- het volgende:
To my surprise this topic Should America continue to support Israel? was closed by Mutant01. Is this a reward for the people who tried to kill this topic? I am astonished that a discussion is abruptly terminated by someone who isn't even a moderator of politics.
Its a dutch forum, please talk dutch. And it definately isn't a reward for the people who tried to kill the topic. Next to that, I closed the topic because there isnt any other POL moderator around.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef -Angel- het volgende:
To my surprise this topic Should America continue to support Israel? was closed by Mutant01. Is this a reward for the people who tried to kill this topic? I am astonished that a discussion is abruptly terminated by someone who isn't even a moderator of politics.
Waarom spreek je niet gewoon Nederlands?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef -Angel- het volgende:
For which I thank you.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Next to that, I closed the topic because there isnt any other POL moderator around.
Please isn't a must. In my opinion you are just simply rewarding the people who tried to kill the topic from the start. Correct me if I am wrong, but you are a moderator so why not delete the off topic conversation and nasty remarks.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Its a dutch forum, please talk dutch. And it definately isn't a reward for the people who tried to kill the topic. Next to that, I closed the topic because there isnt any other POL moderator around.
Because i know you can talk Dutch, en daarmee uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Please isn't a must. In my opinion you are just simply rewarding the people who tried to kill the topic from the start. Correct me if I am wrong, but you are a moderator so why not delete the off topic conversation and nasty remarks.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Because i know you can talk Dutch, en daarmee uit and with that off.
I couldn't find one single remark in the policy that required me to talk Dutch. But Mutant01 don't you agree with me that you have rewarded the people who tried to kill the topic?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Because i know you can talk Dutch, en daarmee uit.
OMFG!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom spreek je niet gewoon Nederlands?
To speak Dutch, you ignorant fuck!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef -Angel- het volgende:
I couldn't find one single remark in the policy that required me to talk Dutch.
To write in Dutch, stupid moron.quote:
Wil jij dat ook doen?quote:
Ik ben ook een taallullo in het Engels.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Please isn't a must. In my opinion you are just simply "simply" of "just", maar mooier in dit geval is "merely" rewarding the people who tried to kill the topic from the start. Correct me if I am wrong, but you are a moderator so why not delete the off topic conversation and nasty remarks.
A "languagecocko"?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:21 schreef sizzler het volgende:
Misschien kan je met voorbeelden komen om je punt te verduidelijken?
Rouw hier om Pimquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Aangenaam![]()
Toen ik wegreed gistermiddag stond er wel een Citroen voor het hek met wat boeken van Fortuyn erop, gisterochtend waren er een stuk of wat mensen, niet meer dan 70 schat ik. Allemaal van dat werkschuwe actietuig![]()
Wij hebben natuurlijk Volkert aanbeden met een zonnegroet![]()
Relkloon is al weg.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:23 schreef Bluesdude het volgende:
[Deel 593]Houd jij ze dom, dan houd ik ze arm
en het profiel
Bluesdude_de_kutneger
Deze relkloon met racistische ondertoon is tegen het Fokbeleid, dacht ik zo.
De maker laat zien dat hij vooral er op uit is te rellen en op de persoon te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |