Ben je gek joh?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat er nu een alternatief is met potentie: Wilders. Wilders en de LPF verschillen haast niks. De LPF heeft een slechte naam dus daar zal niemand snel meer naar vertrekken maar Wilders zit op zich nog in de lift.
[..]
Ja, Wilders dus... of misschien R. De Vries.
Ik doelde vooral op:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Joost Eerdmans zit er nog. Het ploegje wat er nu zit, zat er bijna drie jaar geleden ook al.
Eigenlijk is de LPF me nog meegevallen. Het was een zooitje ongeregeld, leiderschapstwisten waren onvoorkoombaar na het wegvallen van Pim Fortuyn.
Enge gedachte.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:17 schreef Troeta het volgende:
Ik zag op tv een item over mensen die naar het kerkhof gingen waar Pim een tijdje heeft gelegen.
Eén vrouw had een cowboyhoed op met allemaal buttons met Pims hoofd erop en ze vertelde trots dat ze van hem hield en altijd aan hem dacht.
Als ze doodgaat wil ze op hetzelfde kerkhof begraven worden met een foto van Pim in haar hand.
De andere vrouw was verliefd op hem ofzo en ze zoent elke morgen zijn foto en vertelt dan dat ze van hem houdt.
Daarna kwam er een hele bus met mensen die hem daar herdachten.
Die mensen stemmen dus nog steeds op de LPF.....
Als 'ie niet doodgeschoten was, hadden dit soort taferelen nooit ontstaan. Volgens mij had Volkert 's The X Files moeten kijken, er is één quote die me bij blijft staan als ik aan de moord op Fortuyn denk: "Kill Mulder, we take the risk of turning one man's quest into a crusade."quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:17 schreef Troeta het volgende:
Eén vrouw had een cowboyhoed op met allemaal buttons met Pims hoofd erop en ze vertelde trots dat ze van hem hield en altijd aan hem dacht.
Als ze doodgaat wil ze op hetzelfde kerkhof begraven worden met een foto van Pim in haar hand.
De andere vrouw was verliefd op hem ofzo en ze zoent elke morgen zijn foto en vertelt dan dat ze van hem houdt.
Het was wel een leuk item in "Man bijt hond". Het waren twee typische maar verder ongevaarlijke dames. Dergelijke types verwacht je meer tegen in Groot-Brittanië en de VS.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:17 schreef Troeta het volgende:
Ik zag op tv een item over mensen die naar het kerkhof gingen waar Pim een tijdje heeft gelegen.
Heinsbroek en De Jong waren idd vreselijk. De ruzie tussen Heinsbroek en Bomhoff was tenenkrommend.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op:
- Heinsbroek
- Bomhoff
- Wijnschenk
- de Jong
- Eberhard
- Nawijn
- Varela
Precies, hij moest ook niets hebben van lieden als Philip Dewinter (hè Nawijn?) en uitspraken zoals dat Marokkanen die de fout ingaan het land uit moeten worden gezet. Hij noemde ze "onze kut Marokkanen". Als je hoor wat ze nu allemaal in zijn naam zegggen. Hij zou zich inderdaad omdraaien in zijn graf.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
Maar als ik Pim F. kon inschatten zou hij zich omdraaien in zijn graf bij het zien wie zijn aanhangers nu zijn.
ja wat dit soort dingen betreft is het erg jammer dat er nu 2 partijen zonder ruggegraad in de regering zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
+ waar is het generaal pardon gebleven ?
+ jsf ?
We kunnen beter herdenken hoe iemands gedachtengoed is verloochend ter meerdere eer en glorie van hele dubieuze tiepes
LOLquote:
Ja tuuk, die linkse journalisten werken altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Moest jij werken dan?
dus hij bent die linkse rakker, met je eend met gordijntjes, die altijd bij het hek van het Mediapark staat te klungelen met zijn toegangspasje, waardoor ik altijd te laat kom op mijn werkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuuk, die linkse journalisten werken altijd![]()
Aangenaamquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
dus hij bent die linkse rakker, met je eend met gordijntjes, die altijd bij het hek van het Mediapark staat te klungelen met zijn toegangspasje, waardoor ik altijd te laat kom op mijn werk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |