Jij komt vast uit de kroegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik heb vandaag Fortuin niet herdacht.
Ik heb vandaag wel aan Fortuin gedacht.
Ik heb hem gekend en hij heeft 4 maal mijn pad gekruisd.
Drie van de vier keren was dat niet aangenaam.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij komt vast uit de kroegOf van een dichten-voor-beginners-avondcursus
De puinhopen kwamen door Vo;kert van de graaf.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Lucille het volgende:
Het feit dat ik niet eens wist dat het vandaag 3 jaar geleden was geeft al aan hoe belangrijk ik het vind. Dat is misschien te kort door de bocht, maar ik heb er zelfs vandaag weinig van mee gekregen, dus blijkbaar is ook de media redelijk terughoudend over het geheel.
Fortuyn heeft natuurlijk wel voor elkaar gekregen dat we even op een andere manier naar de politiek hebben gekeken, maar de LPF heeft ook laten zien dat die andere kijk vaak gewoon niet werkt. Ideeen die inderdaad anders waren, maar absoluut niet konden werken. De LPF zou wel eens laten zien dat het ook anders kon. En wat was het resultaat? Wie van de grotere namen uit die eerste periode zien we nog? Eigenlijk niemand, ze zijn allemaal of stilletjes vertrokken of met een rel. Omdat ze er niets van bakten. Het is altijd goed om ergens tegenaan te trappen, de mensen even te laten zien dat het huidige beleid problemen kent, maar als dezelfde mensen niet kunnen laten zien dat ze het beter kunnen dan is het snel gedaan. Zo kijk ik dus terug op wat Fortuyn ons heeft nagelaten, een andere kijk op de zaken, maar eigenlijk ook weer niet. Wat overblijft zijn de puinhopen van 3 jaar LPF.
Pief, Paf poefquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, 6 mei is dodenherdenking, part deux.
Er zijn lieden die dat een feestdag vinden, maar die mogen wat mij betreft hetzelfde lot als Fortuyn ondergaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:06 schreef bigshadow het volgende:
Nee, en ik zie er ook geen reden voor.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:00 schreef Monidique het volgende:
Ik heb er niet eens bij stílgestaan, het is dat het af en toe in wat media komt, anders was ik het allang vergeten.
Je lijkt wel op hem. Maak maar een afspraak met Ruud.quote:
Joost Eerdmans zit er nog. Het ploegje wat er nu zit, zat er bijna drie jaar geleden ook al.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Lucille het volgende:
Het feit dat ik niet eens wist dat het vandaag 3 jaar geleden was geeft al aan hoe belangrijk ik het vind. Dat is misschien te kort door de bocht, maar ik heb er zelfs vandaag weinig van mee gekregen, dus blijkbaar is ook de media redelijk terughoudend over het geheel.
Fortuyn heeft natuurlijk wel voor elkaar gekregen dat we even op een andere manier naar de politiek hebben gekeken, maar de LPF heeft ook laten zien dat die andere kijk vaak gewoon niet werkt. Ideeen die inderdaad anders waren, maar absoluut niet konden werken. De LPF zou wel eens laten zien dat het ook anders kon. En wat was het resultaat? Wie van de grotere namen uit die eerste periode zien we nog? Eigenlijk niemand, ze zijn allemaal of stilletjes vertrokken of met een rel. Omdat ze er niets van bakten. Het is altijd goed om ergens tegenaan te trappen, de mensen even te laten zien dat het huidige beleid problemen kent, maar als dezelfde mensen niet kunnen laten zien dat ze het beter kunnen dan is het snel gedaan. Zo kijk ik dus terug op wat Fortuyn ons heeft nagelaten, een andere kijk op de zaken, maar eigenlijk ook weer niet. Wat overblijft zijn de puinhopen van 3 jaar LPF.
Stel dat je echt niet op CDA, VVD wilt stemmen als rechtsdenkende, maar ook geen zin an GW, CU, nog meer rechts hebt, wat blijft er dan over?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat mij verbaasd is dat de LPF nog altijd op 1 zetel kan rekenen, gezien de peilingen. Wie stemt er nu in hemelsnaam nog LPF?!
Voor mij wordt het of VVD of Joost Eerdmans.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat mij verbaasd is dat de LPF nog altijd op 1 zetel kan rekenen, gezien de peilingen. Wie stemt er nu in hemelsnaam nog LPF?!
Omdat er nu een alternatief is met potentie: Wilders. Wilders en de LPF verschillen haast niks. De LPF heeft een slechte naam dus daar zal niemand snel meer naar vertrekken maar Wilders zit op zich nog in de lift.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:38 schreef Tarak het volgende:
[..]
Voor mij wordt het of VVD of Joost Eerdmans.
De LPF is nu toch best een aardig clubje? Waarom zouden mensen er niet op stemmen?
Ja, Wilders dus... of misschien R. De Vries.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Stel dat je echt niet op CDA, VVD wilt stemmen als rechtsdenkende, maar ook geen zin an GW, CU, nog meer rechts hebt, wat blijft er dan over?
De LPF heeft een veel breder politiek program dan Lijst Wilders. Daarnaast vind ik Joost Eerdmans meer capabel en aanspreekbaarder dan Geert WIlders.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat er nu een alternatief is met potentie: Wilders. Wilders en de LPF verschillen haast niks. De LPF heeft een slechte naam dus daar zal niemand snel meer naar vertrekken maar Wilders zit op zich nog in de lift.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |