je moet op je hoogtepunt stoppen zeggen ze wel eens, dat heeft hij, met een beetje hulp, dan ook gewoon gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:02 schreef ThomasBerge het volgende:PIM
Ik vind het nog steeds jammer dat hij er niet meer is
Dat is waar, hij zal altijd als een legende in de herinnering voort levenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je moet op je hoogtepunt stoppen zeggen ze wel eens, dat heeft hij, met een beetje hulp, dan ook gewoon gedaan
Minstens.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:05 schreef Pool het volgende:
Als hij nog geleefd had, zaten we nu al aan zijn 6e kabinet.![]()
In stand gehouden door de mongoliede samenleving die Nederland heetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:06 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is waar, hij zal altijd als een legende in de herinnering voort leven
Goh... die bloemen zien er ook nog goed uit... zelf na 3 jaar nog !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
hij heeft het zo allemaal gewild
josti's zijn het, allemaal zeg ik je, behalve sch natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
In stand gehouden door de mongoliede samenleving die Nederland heet
Dat Feyenoord-sjaaltje...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Dat is mijn foortuinquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Zo zie je maar weer wat voor hype het wel niet was,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
Eerste topic hierover
Had er 897878723 verwacht vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |