je moet op je hoogtepunt stoppen zeggen ze wel eens, dat heeft hij, met een beetje hulp, dan ook gewoon gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:02 schreef ThomasBerge het volgende:PIM
Ik vind het nog steeds jammer dat hij er niet meer is
Dat is waar, hij zal altijd als een legende in de herinnering voort levenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je moet op je hoogtepunt stoppen zeggen ze wel eens, dat heeft hij, met een beetje hulp, dan ook gewoon gedaan
Minstens.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:05 schreef Pool het volgende:
Als hij nog geleefd had, zaten we nu al aan zijn 6e kabinet.![]()
In stand gehouden door de mongoliede samenleving die Nederland heetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:06 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is waar, hij zal altijd als een legende in de herinnering voort leven
Goh... die bloemen zien er ook nog goed uit... zelf na 3 jaar nog !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
hij heeft het zo allemaal gewild
josti's zijn het, allemaal zeg ik je, behalve sch natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
In stand gehouden door de mongoliede samenleving die Nederland heet
Dat Feyenoord-sjaaltje...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Dat is mijn foortuinquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Zo zie je maar weer wat voor hype het wel niet was,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
Eerste topic hierover
Had er 897878723 verwacht vandaag
Niet was dusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat voor hype het wel niet was,.
Dat graf schijnt er niet meer zo netjes uit te zien als op deze foto. Verwaarloosd, geen bloemen etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Ow, als je de kans hebt, praat ook eens met mensen van de IBG, die weten ook nog wel wat over hem te vertellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:53 schreef ThE_ED het volgende:
Elke maand hoor ik wel weer van een Hoogleraar dt hij geen en fuck uitvoerde op de uni.
Waaaaatt? Is Pim neergeschoten.quote:
Nee het was zo'n groenvoeretend konijn van een of andere milieuvereniging ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waaaaatt? Is Pim neergeschoten.![]()
![]()
. Ik hoop niet dat het een buitenlander was, want dan begint het gelazer pas echt.
Opknopen aan zijn balzak!!!!.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee het was zo'n groenvoeretend konijn van een of andere milieuvereniging ofzo
Intraveneus spare-ribs toedienen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:58 schreef ShaoliN het volgende:
Opknopen aan zijn balzak!!!!.
Sommige mensen maakte ook voor zn dood al geintjes over hemquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:21 schreef Pingwingei het volgende:
die beste man is dood en er worden ineens geintjes gemaakt
en dood laten bloedenquote:
Een voetballer?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:19 schreef Mokwaajo het volgende:
wie is die kale?
Grasveld behoort toe aan de konijntjes!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:22 schreef Mokwaajo het volgende:
Wat had die mileubewegingknakker tegen voetbal dan?
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom z'n handen in plastic zakken verpakt waren.quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:22 schreef Mokwaajo het volgende:
Wat had die mileubewegingknakker tegen voetbal dan?
Blijven ze misschien langer goed ofzo, geen idee.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom z'n handen in plastic zakken verpakt waren.
Iemand?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Grasveld behoort toe aan de konijntjes!![]()
Muskusratten!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:33 schreef Mokwaajo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wilnis taferelen ... enzo
Konijntjes zijn evil![]()
quote:
Aldus een bevlogen aanhanger van Pim op 6 mei 2002.quote:Heden avond, 6 mei 2002, de dag na bevrijdingsdag, is in koele bloede vermoord onze politiek leider en toekomstig bewindsman, Pim Fortuyn. God hebbe zijn ziel.
Nimmer werd een man zo verguisd om zijn politieke ideeen en de idealen die hij nastreefde. Nimmer heeft een man Den Haag zo op zijn kop gezet, door enkel en alleen te verkondigen wat een groot deel van het volk dacht en wenste: een betere, veiligere samenleving en een duidelijkere politiek.
Nimmer werd ook de democratie en de openheid waarop Nederland zo prat plachtte te gaan zo met voeten getreden. Het blijkt wederom dat hier geen plaats is voor mensen die uitkomen voor hun eigen gedachtengoed en non-conformistische ideologie.
Wat 11 september is voor Amerika, is 6 mei voor Nederland. Hij is in mijn ogen een nationale volksheld die een standbeeld verdient, zodat we nimmer, maar dan ook nimmer zijn idealen en gedachtengoed meer verliezen.
Als ik het had kunnen voorkomen, had ik mijn leven gegeven voor Pim Fortuyn.
Willem van Oranje, Kennedy, Pim Fortuyn.
Pim, schaar je zonder schaamte in deze rij van grootheden. Want een groot mens ben je; nooit eerder heeft een man met zo weinig woorden zoveel betekend voor zovelen. We zijn je veel verschuldigd.
Omdat hij een idee had, omdat hij een mening had, omdat hij een beroep deed op de democratie, is hij vandaag, 6 mei 2002, lafhartig vermoord.
Laten we met ons allen zijn idee en zijn gedachtengoed voortzetten. Zijn nalatenschap moet ons doel worden, zijn ideeen over politiek onze leidraad.
Laten we ons hierdoor niet uit het veld slaan. Pim Fortuyn is niet alleen een man, die nu gestorven is voor zijn idealen, hij is een symbool, een idee, een manier van denken! En laten we dat in gedachten houden als we op 15 mei naar de stembus gaan!
Want hoe kunnen we hem beter eren voor alles wat hij voor ons heeft gedaan door op 15 mei "Ja" te zeggen tegen lijst Fortuyn?
Hoe kunnen we beter protesteren tegen het geweld en de onveiligheid op straat, welke ons vandaag zo duidelijk werd gedemonstreerd, door op 15 mei "Ja" te zeggen tegen lijst Fortuyn?
En zolang, als wij de lijst Fortuyn in ere houden, zolang als wij hem gedenken, zolang als wij leven volgens de idealen en het gedachtengoed van Pim, is hij niet dood.
Nee, dan leeft hij in onze harten voort, dan zal hij nimmer sterven! Pim, dan leef je zoals nooit tevoren!
LEVE DE DEMOCRATIE! LEVE PIM FORTUYN!
Mja het was wel vermakelijk om te zien hoe hij een taart kon vangen...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:53 schreef zijle het volgende:
Laatst die DVD van hem nog gezien. Echt jammer voor Nederland dat ie er niet meer is
"Op naar de nul zetels."quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja het was wel vermakelijk om te zien hoe hij een taart kon vangen.
als er iemand met enige regelmaat iets up zijn arse geschoven kreeg was het pim welquote:
Pim was gek op Marokkanen en Marokkanen op Pim.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:25 schreef MikeyMo het volgende:
als er iemand met enige regelmaat iets up zijn arse geschoven kreeg was het pim wel
Nederland is er een stuk kaler op gewordenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Met deze man aan het roer hadden we een veel beter NL gehad.
Nee, ik zag beelden op tv. Het zijn voornamelijk dames in de leeftijdscategorie 50 - 60 jaar. Ze huilen nog elke dag om Pim.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef BrauN het volgende:
Zijn er foto's van die herdenking van vandaag? Ben benieuwd wat voor volk daar rondliep... Zeker Michiel Smit en de zijne?
Nouquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Met deze man aan het roer hadden we een veel beter NL gehad.
Wat een loze beweringen allemaal. Waarom is hij psychisch niet stabiel?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij was gewoon van plan nederlands grootste uitkering trekker te worden... 4 jaar niks doen en dan niet herkozen worden.. gezien het feit hij psychisch niet heel stabiel was, zou hij na die 4 jaar zichzelf wel van kant hebben gemaakt.
Omdat hij zo vlak voordat hij bekogeld werd met taarten manisch depresief was ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Wat een loze beweringen allemaal. Waarom is hij psychisch niet stabiel?
En het lijkt mij sterk dat je als premier vier jaar helemaal niets doet.
Met dat laatste punt ben ik het zeker eens. De LPF had gewoon moeten stoppen na de moord. Zij hebben nu alleen maar voor ellende gezorgd, en hun zakken gevuld.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat hij zo vlak voordat hij bekogeld werd met taarten manisch depresief was ?![]()
En heel de LPF, zowel voor als na zijn dood, hadden geen plannen, en hebben nooit wat gedaan (behalve tonnen per jaar kosten).
Was hij nooit geworden: de 2 weken voor zn dood kelderde hij enorm in de peilingen. De bouwvakkers die normaal homo's in elkaar slaan, gingen denk ik weer terug naar hun oude standpunten...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Met dat laatste punt ben ik het zeker eens. De LPF had gewoon moeten stoppen na de moord. Zij hebben nu alleen maar voor ellende gezorgd, en hun zakken gevuld.
Maar dit wil niet zeggen, dat dit ook zou gebeuren als Pim bleef leven en premier werd.
Bevrijdingsdag? toch niet halfstok he :xquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef Nookl het volgende:
Mijn vader ging vanmorgen de vlag uithangen!
en in de loop van de dag hing de halve straat vol!
Ze moesten eens weten waarom
"Puinhopen van 8 jaar Paars" vormde het verkiezingsprogramma, dacht ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Was hij nooit geworden: de 2 weken voor zn dood kelderde hij enorm in de peilingen. De bouwvakkers die normaal homo's in elkaar slaan, gingen denk ik weer terug naar hun oude standpunten...
En als hij het wel geworden was, was het kabinet nog sneller gevallen als Balkenende I ...
Al was het maar omdat ze geen plannen hadden, geen partij programma... Hij verwees alleen naar "zn boeken"![]()
En peter R. de Vries gaat naar de uitzendingen van zn tv programma verwijzen voor zn verkiezings programma?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
"Puinhopen van 8 jaar Paars" vormde het verkiezingsprogramma, dacht ik.
Dat lijkt mij nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En peter R. de Vries gaat naar de uitzendingen van zn tv programma verwijzen voor zn verkiezings programma?
Bevrijdingsdag?:Pquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag? toch niet halfstok he :x
bevrijdingsdag dus ..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:36 schreef Nookl het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag?:P
Het is 6 mei.
Nee, mn pa is blij dat die kale gek dood is
Als Peter R. de Vries een hele uitzending maakt, waarin hij zijn standpunten op elk gebied presenteert. Is dat zeker een optie voor een verkiezingsprogramma. Maar onthullingen over Tonino en Mabel vormen geen basis voor een politiek partijprogramma.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is net zo reeel als je boek gebruiken voor het verkiezings programma...
Een boekje over hoe iemand vindt dat het NIET moet, ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Als Peter R. de Vries een hele uitzending maakt, waarin hij zijn standpunten op elk gebied presenteert. Is dat zeker een optie voor een verkiezingsprogramma. Maar onthullingen over Tonino en Mabel vormen geen basis voor een politiek partijprogramma.
mja het blijft natuurlijk wel onz hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Pim is de beste die we hier als baas konden hebben !
Dat is jouw mening, dat doet niets af aan het feit dat hij het wel degelijk als de oplossingen ziet. En zo vormt het dus zijn partijprogramma.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een boekje over hoe iemand vindt dat het NIET moet, ook niet.
Ik zal op je graf pissen zodra jou hetzelfde overkomt, drugsgebruiker.quote:
Wie zijn dat? Willem van Oranje & Kennedy?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Willem van Oranje, Kennedy, Pim Fortuyn.
Veel plezier in Griekenland dan, xenofoobje.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zal op je graf pissen zodra jou hetzelfde overkomt, drugsgebruiker.
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Veel plezier in Griekenland dan, xenofoobje..
hoe durven ze Pim tussen die twee barbaarse heidenen te plaatsen, Pim is te groot om tussen deze twee minkunkels geplaats te wordenquote:Willem van Oranje, Kennedy, Pim Fortuyn
Oh zo. Nou, dan kom ik daar wel over je graf heenzeiken, miserabele.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat ik daar begraven zal worden, baklap..
hij was geen feijenoorderquote:Op zondag 8 mei 2005 23:22 schreef bouncing het volgende:
kaal![]()
nicht(niet dat ik wat tegen nichten heb, maar toch.. bij hem droop het ervan af)
feijnoorder![]()
paarse stropdas
dood![]()
dag pim ik mis je niet![]()
Vanmorgen was hij inderdaad ook weer steengoed!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef t-8one het volgende:
Het is allemaal de schuld van paars![]()
gelukkig gaat het nu zonder een paars kabinet een stuk beter![]()
Pim had te veel praatjes, maar geen oplossingen
Heeft Folkert eigenlijk een fan-topic hier op Fok!?
Hij moest trouwens wel altijd lachen om mijn fameuze-grapjes. Ik ben dan ook erg goed in homo-grapjes.
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Vanmorgen was hij inderdaad ook weer steengoed!![]()
ja tuurlijk. want hoe je het ook wendt of keert, het blijft een geweldige actie van volkert.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef t-8one het volgende:
Heeft Folkert eigenlijk een fan-topic hier op Fok!?
Nu jij nog.quote:
Inderdaad. Nu die excuus-Moslima nog.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja tuurlijk. want hoe je het ook wendt of keert, het blijft een geweldige actie van volkert.
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu die excuus-Moslima nog.
en Ajax is kampioenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Pim was een held
volkert moordenaar!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:29 schreef DrDentz het volgende:
wim kok moordenaar! moordenaar! melkert! moordenaar!
de naive Pim geloverquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:29 schreef DrDentz het volgende:
wim kok moordenaar! moordenaar! melkert! moordenaar!
*PROEST*quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
Eerste topic hierover
Had er 897878723 verwacht vandaag
Ik hoop dat die doorzeeft wordt met kogels en daarna leg ik graag een drol op zijn kuttekop.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
"prijs op het hoofd, wie er mee doet, vanavond..." volkert is niks waard als ie de gevangenis uitkomt. daar heeft het geheugen van de niet-gemiddelde nederlander voor gezorgd...
Dan doorzeef je 'm toch... Of moet iemand anders het vuile werk voor je opknappenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop dat die doorzeeft wordt met kogels en daarna leg ik graag een drol op zijn kuttekop.
dat hoef jij niet te doen. daar hebben de nabestaanden van pim al voor gezorgd. italian way.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop dat die doorzeeft wordt met kogels en daarna leg ik graag een drol op zijn kuttekop.
jij bent dus ook al jaren dood?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Een dag zonder Pim is een dag niet geleefd
Nee, in permanente staat van rouw, om Pim he.. hij had zo'n mooi blauw tegeltje moeten worden voor in de wc, maar helaas, het schijten zal zonder moetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:49 schreef Party_P het volgende:
[..]
jij bent dus ook al jaren dood?
zei ik toch?
Ah mooi, dan pis ik nog even over zijn lijk. Want dat zal een ware feestdag zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat hoef jij niet te doen. daar hebben de nabestaanden van pim al voor gezorgd. italian way.
dan gaan we niet pissen, dan gaan we keihard bezopen worden!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah mooi, dan pis ik nog even over zijn lijk. Want dat zal een ware feestdag zijn.
get pissed and then piss on that.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan gaan we niet pissen, dan gaan we keihard bezopen worden!
Die passie zal Pim vast gewaardeerd hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah mooi, dan pis ik nog even over zijn lijk. Want dat zal een ware feestdag zijn.
het kan altijd nogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, in permanente staat van rouw, om Pim he.. hij had zo'n mooi blauw tegeltje moeten worden voor in de wc, maar helaas, het schijten zal zonder moeten![]()
Ja, inderdaad, je zei het ook.quote:
ja, het was een gedenkwaardige dag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:23 schreef Heatseeker het volgende:
Ik moest best wel juichen toen ik het hoorde, dat hij dood was geschoten.
![]()
dat gaan wij ook als het jou overkomt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:23 schreef Heatseeker het volgende:
Ik moest best wel juichen toen ik het hoorde, dat hij dood was geschoten.
![]()
ja.. nederland op een minder nette manier van heel veel problemen in 1x afgeholpen..quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het was een gedenkwaardige dag...![]()
ik neem aan dat je dit zegt omdat het in onz staat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ja.. nederland op een minder nette manier van heel veel problemen in 1x afgeholpen..
alleen zo jammer dat sommige dodo's op een overledene gaan stemmen..
In de laatste peilingen voor zn dood had hij er een stuk minder hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het gaat niet om Pim, het gaat om het gedachtengoed van diegenen die op hem gestemd hebben. Hij had niet voor niets 26 zetels.
Op de dag van zijn dood stond de LPF 38 zetels in de peilingquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In de laatste peilingen voor zn dood had hij er een stuk minder hoor
Twas gewoon een publiciteits stunt van de LPF
apocalypse in Nederland als dat gebeurd wasquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Op de dag van zijn dood stond de LPF 38 zetels in de peiling
5 ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Op de dag van zijn dood stond de LPF 38 zetels in de peiling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |