Nummer is gebaseerd op "rubber band" van The Trammps.quote:Op zondag 22 mei 2005 08:22 schreef Calella het volgende:
Game ft. 50 cent - Hate it or Love it
De eerste 23 seconden zijn masteRRRRRR.![]()
![]()
"My favorite rapper used to sing ch-check out my melody."
Wat is er in dit nummer gejat en van wie?![]()
check out my melody hebben "Eric B. en Rakim" in "My Melody" verwerkt.quote:Op zondag 22 mei 2005 08:22 schreef Calella het volgende:
Game ft. 50 cent - Hate it or Love it
De eerste 23 seconden zijn masteRRRRRR.![]()
![]()
"My favorite rapper used to sing ch-check out my melody."
Wat is er in dit nummer gejat en van wie?![]()
???quote:Op zondag 22 mei 2005 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nummer is gebaseerd op "rubber band" van The Trammps.
Sample: hier.
Leuk topic verder.
???quote:Op zondag 22 mei 2005 10:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
???
Ik kan het fout hebben maar dat nummer is niet van The Trammps.
Maar van The Spinners en het nummer heet Rubberband Man.
ja oke ik ken het nummer wel maar al sik aan het nummer Rubberband denkt komt als mij dit nummer naar bovenquote:Op zondag 22 mei 2005 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
???
Dan is er iets met je ogen.
Zie hier én hier.![]()
Bedankt, dat zocht ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nummer is gebaseerd op "rubber band" van The Trammps.
Sample: hier.
Leuk topic verder.
Dat wist ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:23 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
check out my melody hebben "Eric B. en Rakim" in "My Melody" verwerkt.
Rakim![]()
Dat noem ik niet old school, Run DMC, De la soul, PE dat is old school. Als Nas al als old school wordt gezien, dan gebeurd dit wel heel snel tegenwoordig.quote:Op zondag 22 mei 2005 09:36 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
N.W.A
N.A.S
House Of Pain
De Old Skool blijft!!
Al die top 40 Hop...
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:15 schreef Quannum het volgende:
Kan iemand "hip-hop" schrappen uit de TT please?
Voor alle blingers, je kan gezellig mee-blingen nu! Laat je maar eens goed gaan -Angel- !
Als je agressief bent ofso is het altijd wel lekker luisteren naar DMX, maar voor de rest vind ik er weinig aan... verwacht dan ook weinig van het albumquote:Op zondag 22 mei 2005 00:40 schreef -Angel- het volgende:
DMX komt met een nieuw album.
Maar ontopic wat verwachten jullie van dit album?
Hij's geinig.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:18 schreef -Angel- het volgende:
Video Eminem - "Ass like that".
De nieuwe clip van Encore is "Ass like that", en deze clip is legaal te zien op -> AOL: Eminem - "Ass Like That".
Triumph van Conan O'Brien!quote:Op zondag 22 mei 2005 12:18 schreef -Angel- het volgende:
Video Eminem - "Ass like that".
De nieuwe clip van Encore is "Ass like that", en deze clip is legaal te zien op -> AOL: Eminem - "Ass Like That".
.
Ik vind de clip best grappig, alleen is het wel erg popachtig. "You kissed 50 Cent with that mouth."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |