Geweldig dit vermogen tot zelfkritiek van je..quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
zuigen... om te zuigen... maar niets bijdragen...
Wat wil je nu zeggen over Sjun en Lucida ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
alleen vrolijkheid en kijkje om de hoek... als sjun en lucida zijn verbannen...
walging...
Ik vroeg het dan ook niet aan jou, dombo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, en hoe moeten wij weten uit welk land ze komen![]()
Ik had het over wij, domboquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook niet aan jou, dombo.
Iets dat jij ook eens zou moeten leren...quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Geweldig dit vermogen tot zelfkritiek van je..
Je kunt het wel, als je maar wilt.
dat het twee zeer gewaardeerde personen zijn die door aasgieren en zuurdrinkers als jij van stickers en etiketten worden voorzien....quote:Wat wil je nu zeggen over Sjun en Lucida ?
Zeg, zou je eens uit mijn posts willen blijven, achterlijke malloot????quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het over wij, domboEn je geeft geen antwoord op mn vraag!
Twee?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Iets dat jij ook eens zou moeten leren...
[..]
dat het twee zeer gewaardeerde personen zijn die door aasgieren en zuurdrinkers als jij van stickers en etiketten worden voorzien....
Nee, censuurquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, zou je eens uit mijn posts willen blijven, achterlijke malloot????![]()
Niks censuur, je wilde er iets bij zetten, een doodzonde qua modereren.quote:
Helemaal niet! Ik editte de verkeerde post, wilde mijn eigen post edittenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niks censuur, je wilde er iets bij zetten, een doodzonde qua modereren.![]()
En welk etiketje krijgt Sjun dan van mij ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
dat het twee zeer gewaardeerde personen zijn die door aasgieren en zuurdrinkers als jij van stickers en etiketten worden voorzien....
Gewoon met je poten vanaf blijven als er geen reden voor is of gewoon geen mod worden/zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik editte de verkeerde post, wilde mijn eigen post editten![]()
Vraag het hem!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En welk etiketje krijgt Sjun dan van mij ?
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gewoon met je poten vanaf blijven als er geen reden voor is of gewoon geen mod worden/zijn.
Je doet een stellige bewering en dan weiger je het te beargumenteren.quote:
Ja, je denkt heel wat te zijn met dat blauwe kleurtje, maar je moet je werk gewoon goed doen of zwart worden.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:16 schreef Bluesdude het volgende:
Kom nu eens met een inhoudelijke verhaal ipv dat dwangmatige holle etiket-cliché.
Jij hebt niets te zeggen over mijn blauwe kleur jongeman, terug naar je hokquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, je denkt heel wat te zijn met dat blauwe kleurtje, maar je moet je werk gewoon goed doen of zwart worden.![]()
Ik kan je iedere kleur geven, dankzij het noeste werk van Monidique!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij hebt niets te zeggen over mijn blauwe kleur jongeman, terug naar je hok![]()
Dan moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan je iedere kleur geven, dankzij het noeste werk van Monidique!![]()
![]()
Kom dan maar eens met een argumentatie ipv als een dreinend klein kind het vingertje te wijzen.quote:
Werkelijk iedere post van jou is zuigend. Ik heb je allang afgeschreven, entiteit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom dan maar eens met een argumentatie ipv als een dreinend klein kind het vingertje te wijzen.
Wat is volgens jou mijn mening over Sjun?
Ik ben bereid daar over te praten.
Of blijf je maar bezig met bashen?
Kom dan met je verwijt naar mij over Sjun.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Werkelijk iedere post van jou is zuigend. Ik heb je allang afgeschreven, entiteit.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:27 schreef sizzler het volgende:
Als jullie het toch niet over Politiek gaan houden, kunnen jullie dan verder gaan in #pol ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |