abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26175884
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:28 schreef rroloff het volgende:
Wilders geeft zijn mening over de toekomst van Nederland.

Libelle - zaterdag, 2 april 2005

"De meerderheid van de moslims heeft niets met extremisme te maken en lijdt onder het feit dat wij het kaf niet van het koren durven scheiden."

Wie zou hij met 'wij' bedoelen ? Ik bedoel, ik durf dat prima. Dat juist Wilders zoiets moet zeggen, hij is juist degene die het kaf van het koren niet scheidt, bang voor (virtueel) zetelverlies. Wilders bestaat alleen bij de gratie van xenofoob en/of islamhatend Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2005 18:05:36 ]
pi_26177222
Ik zal maar niet vertellen waarom ik op een groot aantal postings in dit topic niet eens inga. Kortzichtigheid, vooroordelen, zelfingenomenheid, vertroebelde denkbeelden. toedichtingen, ontspoorde meningen, jemig, het zou nachtwerk worden. En driekwart is nog volkomen off-topic ook, maar dat schijnt in topics die over wilders gaan toegestaan te zijn.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_26177252
En de slachtofferrol is alweer in genomen. Typerend voor dat nieuwe rechtse gedoe
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:22:28 #204
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26177731
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
En de slachtofferrol is alweer in genomen. Typerend voor dat nieuwe rechtse gedoe
Eigenlijk zijn het gewoon negers.
pi_26177802
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:22 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn het gewoon negers.
Het zijn de probleemwijkers, je ziet toch hoe vakkundig zij zich in de slachtofferrol drukken. Allemaal van die Wilders-types daar, het ligt nooit aan henzelf, alleen aan anderen. Dat zie je bij die speedfreak1 ook: geen enkele zelfreflectie.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 19:27:11 #206
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26177838
Je ziet het ook bij die vakbondaanhangers, allemaal de straat op omdat de baas zoveel verdient. Oh nee, die zijn links he.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_26177938
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je ziet het ook bij die vakbondaanhangers, allemaal de straat op omdat de baas zoveel verdient. Oh nee, die zijn links he.
Pssssssst, verkeerde topic
pi_26177946
De discussie gaat al een tijdje niet meer over de wervingstechnieken van Wilders. Mocht er aanleiding voor zijn dan staat iedereen vrij een nieuw inhoudelijk topic over Wilders te openen. En het zou leuk zijn als die discussie wel boven het niveau van "links", "slachtofferrol" en `negers` uitkomt.

slotje.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')