abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26566523
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg er dan wat van!
Ja, ik weet niet wie het is.
pi_26566544
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef ii het volgende:
Ik ben een dé kloon van SCH.
Stop eens met doen alsof je mij bent!
  donderdag 28 april 2005 @ 12:09:42 #178
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26566560
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klopt, gaat alleen de users zelf aan.

Maar ik verwacht sjun en lucida zo wel weer met een kloon hoor.
Dat schept wel de nodige duidelijkheid hier op het forum. Iedereen die een ban krijgt, krijgt een persoonlijke uitleg met de reden van zijn ban. Misschien is het handig om gewoon regels op te stellen waarin iedereen kan nalezen aan welke criteria zijn posts moeten voldoen. Ten eerste verschaft het een duidelijk raamwerk voor iedereen, ten tweede voorkomt het willekeur door mods en ten derde stelt het jodenjagers niet in staat anderen een oor aan te naaien.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_26566591
Kom op, de gebande personen hebben toch zeker wel een eigen verantwoordelijkheid?
  donderdag 28 april 2005 @ 12:11:15 #180
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_26566598
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg er dan wat van!
Bij deze dan:
Ik wil nu een permanente ban voor ii, tvlxd, euqinimod, Sidekick en Johan_de_With.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 28 april 2005 @ 12:12:29 #181
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26566637
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef yvonne het volgende:
Het is hier opeens wel een stuk rustiger!
Meid, wat een kwaliteiten heb je toch tentoongespreid hier. Ik zou zeggen: Ban het halve forum, dan heb je het helemaal rustig. Kan je de hele dag met NSB'er Ryaaneke en zijn linker- en rechterhanden SStali en OllieAH blaten over hoe erg het wel niet allemaal is.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 28 april 2005 @ 12:19:43 #182
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26566818
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:12 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Meid, wat een kwaliteiten heb je toch tentoongespreid hier. Ik zou zeggen: Ban het halve forum, dan heb je het helemaal rustig. Kan je de hele dag met NSB'er Ryaaneke en zijn linker- en rechterhanden SStali en OllieAH blaten over hoe erg het wel niet allemaal is.
nee, jij moet vooral zo doorgaan
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  Admin donderdag 28 april 2005 @ 12:24:30 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26566945
quote:

[..]

Jeetje overreageren is ook een kunst
De users die gebanned zijn hadden een hele rits klonen, die zijn nu ook weg, DAARom dus mijn opmerking
wat is het hier rustig.
Mocht je nu echt denken dat bannen lollig is, nee sorry, na 5 jaar vind ik er nog steeds geen drol aan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_26567586
Wat een rust!
Allah Al Watan Al Malik
pi_26568601
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jeetje overreageren is ook een kunst
De users die gebanned zijn hadden een hele rits klonen, die zijn nu ook weg, DAARom dus mijn opmerking
wat is het hier rustig.
Mocht je nu echt denken dat bannen lollig is, nee sorry, na 5 jaar vind ik er nog steeds geen drol aan.
Ah, het ging dus om een partij klonen. Nou, dat is toch niet zo moeilijk om te vertellen, dat dat de reden is? Nu zaten mensen noodgedwongen maar te speculeren over het waarom, sinds het postgedrag niet echt de aanleiding kon zijn.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoīstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  donderdag 28 april 2005 @ 13:32:14 #186
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26568728
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ah, het ging dus om een partij klonen. Nou, dat is toch niet zo moeilijk om te vertellen, dat dat de reden is? Nu zaten mensen noodgedwongen maar te speculeren over het waarom, sinds het postgedrag niet echt de aanleiding kon zijn.
Het gekloon is niet de reden van de ban, maar wel van de verlenging ervan. Harry_Sack vertelde in een notendop waarom de drie users een ban kregen, en voor de rest lijkt het zinloos om er over door te gaan. Vooral in dit topic dan.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_26569044
quote:

[..]

Nou, vent, open een topic in R&P over hoe erg het voor je is dat je de Openbaringen volgens lucida, sjun, Omara, Ruijmgaart, Klompendanser, Bela, ABBA, skip007, Nathalithia moet missen.
Ik zal er best een paar gemist hebben, want ik heb nog wel iets anders te doen.

Je zou ook zelf eens een topic kunnen openen om een misstand te ver- of herbelichten. Als je je ressentimentaliserende toeschrijvingen maar een beetje achterwege laat.

Of doe es gek en luister naar een leuke opera. Hoffmans vertellingen van Offenbach kan ik sterk aanbevelen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_26569594
In De vara en haar subjectieve visie zit Verbal te stoken en doet er alles aan de discussie te laten verzanden. hij stookt, draait uitspraken om en draagt de discussie OT, Is dat een Mod van POL?
pi_26569743
Nee van F&F en hij helpt een beetje bij NWS .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:13:57 #190
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26569807
Als jij nou eens niet woorden in zijn mond gaat leggen, dan zou de discussie een stuk beter lopen. Misschien moet je dus eerst even naar jezelf kijken voordat je anderen gaat bekritiseren.

Verbal is overigens geen POL-mod.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:17:30 #191
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26569890
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:43 schreef OllieA het volgende:
Je zou ook zelf eens een topic kunnen openen om een misstand te ver- of herbelichten. Als je je ressentimentaliserende toeschrijvingen maar een beetje achterwege laat.
Ik pas even voor die NSB-praktijken van jullie.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:20:06 #192
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26569953
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:13 schreef Sidekick het volgende:
Verbal is overigens geen POL-mod.
Pak hem dan aan als hij topics loopt te verzieken.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 28 april 2005 @ 14:20:57 #193
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26569972
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:20 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Pak hem dan aan als hij topics loopt te verzieken.
Ga ik doen, zodra dat voorkomt.
pi_26570197
quote:

[..]

pi_26627125
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 19:14 schreef pberends het volgende:
"Paars was economisch gezien juist complete bagger"

Mag hij weer open, het slotje is op niets gebaseerd.
Slotrede lijkt me duidelijk. Gewoon verder in het andere topic.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 2 mei 2005 @ 13:02:53 #197
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_26664463
Sizzler,

Het promoten/ onder de aandacht brengen van ideele sites, zonder dat de poster er beter van wordt (niet commercieel of wat dan ook) is toch geen spam?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 2 mei 2005 @ 13:15:22 #198
36920 sizzler
Erudiet
pi_26664805
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:02 schreef Xtreem het volgende:
Sizzler,

Het promoten/ onder de aandacht brengen van ideele sites, zonder dat de poster er beter van wordt (niet commercieel of wat dan ook) is toch geen spam?
Jawel. Het begint al met "het promoten van". Dat is namelijk niet de bedoeling in POL. Dit is een discussieforum waar we discussies hebben over bepaalde stellingen. Als hij iets wil promoten mag hij de link in zijn sig zetten, maar een topic openen met als doel een site promoten wordt hier gezien als spam, en gaat dus op slot.
pi_26688412
Zouden deze 2 samengevoegd kunnen worden?

Paul Rösenmuller: "Linkse graaier"

Kassa Rosenmöller rinkelt
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:17:05 #200
36920 sizzler
Erudiet
pi_26691789
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef Chewie het volgende:
Zouden deze 2 samengevoegd kunnen worden?

Paul Rösenmuller: "Linkse graaier"

Kassa Rosenmöller rinkelt
Het eerste topic is al gesloten. Pas als er eigenlijk geen keuze te maken is welke op slot gaat omdat in beide een boeiende discussie loop gaan we over op mergen. In dit geval is het dubbeltopic niet interessnt genoeg om tussen het andere te voegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door sizzler op 03-05-2005 12:47:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')