Dat zijn ze niet dus daar hoeft niet over te worden gespeculeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Vassili_Z het volgende:
Goh....en als ze een ''verlengstuk van de VVD'' zouden zijn dan zou het niet erg zijn ???
Je hebt die demagogische uitzending al gezien, begrijp ik?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
Morgen staat de uitzending van Paul de Leeuw in het teken van een generaal pardon.
[...]
de vara stroomt die vervolgens via demagogische tv de boel naar haar hand probeert te zetten.
Ach ik ken de vara enigszins en Paul de Leeuw ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:31 schreef Sidekick het volgende:
Je hebt die demagogische uitzending al gezien, begrijp ik?
Wat een slachtofferrol weer zeg.
Daarentegen zijn er mensen die het hoofd van Paul de Leeuw wel kunnen verdragen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:19 schreef MrX1982 het volgende:
Het gaat om de manier waarop de vara programma's maakt om mensen bang te maken.
Nee, ze willen programma's maken die aansluiten bij hun doelgroep. Die pluriformiteit is juist het doel van de publieke omroep. Anders zou je het namelijk ook niet hoeven te financieren met belastinggeld.quote:Ze willen hun utopische idealen op iedereen overbrengen en ook nog met publiek geld.
Een drogreden in zijn ultieme vorm.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach ik ken de vara enigszins en Paul de Leeuw ook.
een en een is bij mij twee.
Hoe verliep die uitzending over orgaandonaties?quote:Tijdje terug hadden ze ook een uitzending omtrent orgaandonaties. Dus hoe het gaat verlopen lijkt me wel duidelijk. Kwestie van gezond verstand gebruiken. Deden ze dat maar bij de vara.
En dan kijk je toch gewoon nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:39 schreef MrX1982 het volgende:
RTL4 is commercieel dus wat zij doen boeit me niet.
De NCRV doet niet mee aan die ophitsende tv. Dat zou de vara eens moeten proberen. Oh wacht dan hebben ze geen bestaansrecht meer.
Het feit dat een man als Marcel van Dam als coryfee wordt gezien binnen de vara zegt me al genoeg.
Ik vond hem vroeger leuker. Nu is het allemaal te gemaakt. Komt mss omdat ze gefrustreerd zijn bij de vara dat de PvdA in de oppositie zit. Kan me namelijk niet herinneren dat toen ze nog in de regering zaten ook zo fel tegen het kabinet waren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:39 schreef Sidekick het volgende:
Daarentegen zijn er mensen die het hoofd van Paul de Leeuw wel kunnen verdragen...
Het maakt me niet uit wat voor programma's ze maken als ze commercieel zouden zijn. Het gaat er mij om dat mijn centen in zo'n propaganda machine als de vara gaan zitten.quote:Nee, ze willen programma's maken die aansluiten bij hun doelgroep. Die pluriformiteit is juist het doel van de publieke omroep. Anders zou je het namelijk ook niet hoeven te financieren met belastinggeld.
Vertel eens: wat ken en weet je van de VARA en hoe goed ken je Paul de Leeuw?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ach ik ken de vara enigszins en Paul de Leeuw ook.
Ik zit dagelijks in dat mooie vara gebouw en kom regelmatig bij Paultje over de vloer in het gooiquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
Vertel eens: wat ken en weet je van de VARA en hoe goed ken je Paul de Leeuw?
Mijn belastingcenten gaan ook in de CDA-propagandaomroep van de EO zitten, of in de VVD-omroep de AVRO of de Groenlinks-omroep de NPS om maar op dezelfde simplistische manier omroepen te koppelen aan partijen. Mij zal je niet in een dergelijke slachtofferrol zien, maar dit soort Linkse Media-topic blijven vermakelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wat voor programma's ze maken als ze commercieel zouden zijn. Het gaat er mij om dat mijn centen in zo'n propaganda machine als de vara gaan zitten.
Bovendien is er een verschil tussen pluriformiteit en de visie van de vara. Er is geen enkele andere zender die zo gelieerd is aan een politieke partij.
Mooiquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zit dagelijks in dat mooie vara gebouw en kom regelmatig bij Paultje over de vloer in het gooi![]()
Dat is gewoon de realiteit. Ik hoef een uitzending toch niet te zien om te kunnen voorspellen waar het over gaat. Dat lijkt me wel duidelijk wat de redenen achter deze uitzending zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:43 schreef Sidekick het volgende:
Een drogreden in zijn ultieme vorm.
Je poneert een stelling, geeft een voorbeeld om het te onderbouwen en stelt vervolgens dat het voorbeeld niet belangrijk is omdat de stelling zo duidelijk als wat is. Aandoenlijk, maar probeer het nog eens.
Mensen moesten verplicht een donorformulier invullen en het ging over orgaandonatie in het algemeen maar met een politiek tintje.quote:Hoe verliep die uitzending over orgaandonaties?
Maar jij betaalt dan ook nauwelijks belasting Sidekick, leer dat nou eens, jij bent Links.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn belastingcenten gaan ook in de CDA-propagandaomroep van de EO zitten, of in de VVD-omroep de AVRO of de Groenlinks-omroep de NPS om maar op dezelfde simplistische manier omroepen te koppelen aan partijen. Mij zal je niet in een dergelijke slachtofferrol zien, maar dit soort Linkse Media-topic blijven vermakelijk.
Helemaal goed, hoe meer donoren des te beterquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:54 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen moesten verplicht een donorformulier invullen en het ging over orgaandonatie in het algemeen maar met een politiek tintje.
Lopen die zenders te koketteren met hun politieke imago?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:51 schreef Sidekick het volgende:
Mijn belastingcenten gaan ook in de CDA-propagandaomroep van de EO zitten, of in de VVD-omroep de AVRO of de Groenlinks-omroep de NPS om maar op dezelfde simplistische manier omroepen te koppelen aan partijen. Mij zal je niet in een dergelijke slachtofferrol zien, maar dit soort Linkse Media-topic blijven vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |