Hangt er van af, mensen die miljoenen verdienen zitten in het algemeen niet in de publieke sector.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:50 schreef Vhiper het volgende:
Dus?
Ik ken er genoeg die miljoenen vangen voor vijf dagen per week en die lui worden door jou (en de rest van rechts)met verve verdedigd.
Ik vind 70.000 voor 1 dag in de week bij een gesubidieerd clubje schandalig veel.quote:Rosenmuller vangt een lullige 70K en meteen is hij een zakkenvuller?
Objectief blijven s.v.p.
Als ik links zou zijn, zou ik net als jan marijnissen alles boven de ¤ 2200,-/maand "weggeven"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:50 schreef Vhiper het volgende:
Dus?
Ik ken er genoeg die miljoenen vangen voor vijf dagen per week en die lui worden door jou (en de rest van rechts)met verve verdedigd. Rosenmuller vangt een lullige 70K en meteen is hij een zakkenvuller?
Objectief blijven s.v.p.
En waarschijnlijk ook nog wachtgeld als oud kamerlid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hangt er van af, mensen die miljoenen verdienen zitten in het algemeen niet in de publieke sector.
Dat deze miljoenen verdienen al dan niet terecht is aan het bedrijf die ze in dienst neemt.
[..]
Ik vind 70.000 voor 1 dag in de week bij een gesubidieerd clubje schandalig veel.
Zo denkt rechts dus? Je bent pas een zakkenvuller als je je zakken vult met publiek geld? Met privaat geld mag je je zoveel verrijken als je wilt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hangt er van af, mensen die miljoenen verdienen zitten in het algemeen niet in de publieke sector.
Dat deze miljoenen verdienen al dan niet terecht is aan het bedrijf die ze in dienst neemt.
Ik vind 70.000 voor 1 dag in de week bij een gesubidieerd clubje schandalig veel.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:03 schreef more het volgende:
[..]
Als ik links zou zijn, zou ik net als jan marijnissen alles boven de ¤ 2200,-/maand "weggeven"
Dat kunnen alleen FAs. Maar iha is het bij dubbele topics gewoon zo dat de eerste openblijft en de laatste dichtgaat. Tenzij de nieuwste nog heel veel toevoegt, maar zo vroeg valt dat best mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:04 schreef Drugshond het volgende:
dubbel topic... bij NWS kom ik dit topic ook al tegen.
Kan een modje deze 2 topics mergen ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |