Ja kom zeg, een beetje uitgebreid gaan zitten bikken, terwijl ze hier een heilige plicht hebben, dat kan ech nie hoor (heb zelf net de pastamaaltijd met hongaarse salami weggewerkt, was errug lekkuh)quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:55 schreef du_ke het volgende:
Ach hij zal wel gesloten worden maar ik denk dat de POL modjes even aan het eten zijn ofzo.
Hij was wel even leuk toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:52 schreef speedfreak1 het volgende:
Welke zin heeft dit topic? OP is weinig beargumenteerd, eigenlijk niet meer dan een weinig overdachte stelling zonder enige bruikbare toelichting. Voegt weinig tot niets toe.
Lekker gegeten?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, omdat SCH het Wilders-topic verkloot, gaat het op slot?
Ik verbaas me nog iedere dag.
quote:
quote:
Als dat het enige was dan had ik het wel geedit of een waarschuwing neergezet. Topic ging al langer niet meer over de wervingsactie van Wilders.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, omdat SCH het Wilders-topic verkloot, gaat het op slot?
Ik verbaas me nog iedere dag.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:40 schreef Landmass het volgende:
Sizzler & Sidekick, pak dit schorem nou eens goed aan:
[..]
Dankzij het noeste voorwerk van wat linkse kontebonkers en het falen van moddereters.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als dat het enige was dan had ik het wel geedit of een waarschuwing neergezet. Topic ging al langer niet meer over de wervingsactie van Wilders.
Koos Voos zou wel eens opgesloten kunnen zitten.... (ik zie hem niet zo vaak meer).quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:57 schreef Landmass het volgende:
Zou er wel eens een FOKker in een inrichting zijn beland door het geklier van SCH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |