Kan ik er ergens op in zetten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het onderzoek naar wie erachter zit is nog gaande.Het forum was zonet te sloom om dat uit te zoeken.
Is het erger doden dan levenden een schopje te geevn?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En Sizzler, komt er nog een verklaring waarom doden natrappen best mag op fok! ?
Vroeg ik jou wat, minderwaardig mens?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Is het erger doden dan levenden een schopje te geevn?
Ik jou welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat, minderwaardig mens?
Ja, ik stop tenminste bij 25000, jammer dat me dat niet gegund werd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef Silmarwen het volgende:
Sidekick wat doe je! Ik kan niet meer door slotjes posten men en ik wilde nog wat zeggen tegen die tong mongool!
E-mail hem maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef Silmarwen het volgende:
Sidekick wat doe je! Ik kan niet meer door slotjes posten men en ik wilde nog wat zeggen tegen die tong mongool!
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:07 schreef Ma_Berends het volgende:
[..]
Ja, ik stop tenminste bij 25000, jammer dat me dat niet gegund werd.![]()
![]()
![]()
Overal non posts maken omdat je geilt op je post counting...quote:
Ik weet zijn email niet, dit bovenstaande mag vast ook wel voor een keer.quote:
ha, jou ga ik wel missen hoor, maar als ik je wat wil vertellen, dan mail ik je wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tong bij deze
[..]
Overal non posts maken omdat je geilt op je post counting...
Dan ben je een loser zeg.
Hij zal het wel uitgelokt hebben...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:44 schreef McCarthy het volgende:
wisten jullie dat Kaalhei gebanned is
quote:
Blijkbaar wel, mijn ban bewijst het iig.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
Het is toch niet verboden om kritisch te zijn op de denkbeelden van mensen die dood (al dan niet vermoord) zijn?
Wat heb je uitgevroten/welk onrecht is jou aangedaan?*quote:Op zondag 8 mei 2005 22:37 schreef Kaalhei het volgende:
Blijkbaar wel, mijn ban bewijst het iig.
Mutant_de_Model_Musschelman_matig_beledigd. Beetje jammer, als ik geweten had dat ik een ban zou krijgen zou ik de poeperd echt afgezeken hebben. Dit was net zoiets als een gele kaart pakken in de 88e minuut voor een overtreding in de middencirkel terwijl je tegen 14 kwijlende josti's speelt.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat heb je uitgevroten/welk onrecht is jou aangedaan?*
* Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Extreem links heeft een net iets langere houdsbaarheidsdatum op FOK.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef Lemmeb het volgende:
Het is de laatste tijd wel een bande zeg op POL/NWS. Ik heb echt het idee dat al de verkeerden worden geband. Gelukkig sta ik aan de goede, gespaarde kant.
Maar dat kun jij ook worden. Gewoon zeggen dat je het bent, en volhouden!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Extreem links heeft een net iets langere houdsbaarheidsdatum op FOK.
Whehe!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar dat kun jij ook worden. Gewoon zeggen dat je het bent, en volhouden!
Heil Hitler!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien neuzel je daarna wat verstandiger![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:08 schreef Lemmeb het volgende:
Maar dat kun jij ook worden. Gewoon zeggen dat je het bent, en volhouden!
Oh, die kneus die denkt dat Lonsdalers georganiseerde, ideologische stoottroepen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:57 schreef Kaalhei het volgende:
Mutant_de_Model_Musschelman_matig_beledigd. Beetje jammer, als ik geweten had dat ik een ban zou krijgen zou ik de poeperd echt afgezeken hebben. Dit was net zoiets als een gele kaart pakken in de 88e minuut voor een overtreding in de middencirkel terwijl je tegen 14 kwijlende josti's speelt.
Sjeu, jij hebt er werk van gemaaktquote:Op zondag 8 mei 2005 23:43 schreef Sidekick het volgende:
Laat ik even spammen in het meest populaire topic van POL.
Wegwijs bij het referendum over de Europese Grondwet 2005
Suggesties/aanpassingen/toevoegingen/kritiek zijn welkom.
Behalve die opsomming vd inhoud vd grondwet aan het begin zou je ook nog wel de meest gebruikte tegenargumenten kunnen neerzetten. Zoals Turkije, opgeven vd Nederlande nationaliteit, het opdringen van de euro e.d.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:43 schreef Sidekick het volgende:
Laat ik even spammen in het meest populaire topic van POL.
Wegwijs bij het referendum over de Europese Grondwet 2005
Suggesties/aanpassingen/toevoegingen/kritiek zijn welkom.
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, die kneus die denkt dat Lonsdalers georganiseerde, ideologische stoottroepen zijn.
Mohammed?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, hij lijkt een beetje op die kneus die denkt dat moslims in een bepaald complot zitten om de wereld te veroveren
![]()
Het is opmerkelijk dat nog niemand heeft geklaagd over de verschillende lengte van de voor- en tegenstanders.quote:Op maandag 9 mei 2005 08:53 schreef Pool het volgende:
Anders voorzie ik nu al 3 volgepijpzeikte feedbacktopics waarin Sidekick wordt verweten dat hij ofwel teveel voor- ofwel teveel tegenargumenten noemt.![]()
Ivm dit topic?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef McCarthy het volgende:
al wat van de UvA gehoord sizzler?
Ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef McCarthy het volgende:
al wat van de UvA gehoord sizzler?
In welk opzicht niet? Ken jij de resultaten dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik wel.
De UvA was niet tevreden over de resultaten.
zeiksnorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet wat Lithion z'n probleem is, maar dit lijkt me niet echt sfeerverhogend
Submission en maatschappelijke verandering
Dat je iemand een kaart aan probeert te naaien, om helemaal niks.quote:
Dat is niet aan jou, lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat je iemand een kaart aan probeert te naaien, om helemaal niks.
Ik mag er een menig over hebben. En die mening geef ik hier te kennen.quote:
Bij deze.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik mag er een menig over hebben. En die mening geef ik hier te kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |