Zoals?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
één of heb je er stiekem nog meer?
ik vraag het aan jou.quote:
Ik heb ook anderen gehad, maar die zijn ook reeds geblokkeerd. Nooit meer dan één account tegelijk. En jij, hoeveel klonen heb jij?quote:
quote:@Lucida,
Mijn complimenten voor je heldere uiteenzetting. Nu ik een en ander nog eens heb doorgelezen, merk ik dat jij bijzonder treffend de zaken weet te verwoorden. Als ook anderen jouw bijdragen lezen, zullen ze toch niet langer kunnen blijven beweren, dat het niet duidelijk is waar de tegenstelling tussen Ryan3 en sjun op is gebaseerd. Zoals ik gisteren ook al t.a.v. Bela liet weten, zou ik het toejuichen als meer users zich de moeite willen nemen, meer on topic en vooral inhoudelijk te blijven. Nogmaals mijn complimenten voor de wijze waarop jij tegen de stroom in de zaken helder weet te presenteren.
Dit lijkt vooralsnog het topje van de ijsberg....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef chairman.fx het volgende:
Lucida, ABBA, bella allemaal klonen van sjun?
quote:Je hebt de hint aan jouw adres goed opgevat, echter je blijft maar woorden in de mond leggen.
Goed, dan denk je maar wat je wilt, je bent echter geen serieuze discussiepartner, ondanks de wollige woordendekens van je. Ik denk dat je last van een minderwaardigheidscomplex hebt jegens sjun en lucida. Je kunt ze niet te baas, dus probeer je het op een simpele, maar ingepakte manier.
dat is het gevaar van een open en anoniem forum als dit, ik vind het wel diep triest.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit lijkt vooralsnog het topje van de ijsberg....
of die van J.!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Laten we het maar niet over M.'s klonen hebben!
OKquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Laten we het maar niet over M.'s klonen hebben!
nul, zero, kein, nooit gehad ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:57 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ik heb ook anderen gehad, maar die zijn ook reeds geblokkeerd. Nooit meer dan één account tegelijk. En jij, hoeveel klonen heb jij?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Mag ik hier static doodwensen?
Een kneus met een blauwe kleur.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:16 schreef Harry_Sack het volgende:
wie is static
Je bent het woordje ''niet'' vergeten.quote:en waarom zou hij moeten mogen blijven leven?
Helemaal mee eens... alleen het aantal bugs van IE ligt schijnbaar vele malen hoger dan bij FF.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef chairman.fx het volgende:
Automatic windows update is eigenlijk best handig, vooral het nieuwe panel onder SP2 is goed. De updates worden automatisch gedownload en geinstalleerd wanneer je afsluit (neem ik aan; moet straks gebeuren).
Ik gebruik Firefox ook niet meer, alle sessies kwijt na een crash is niet zo leukDaarnaast laadt IE sneller door de betere integratie met Windows. Het enige voordeel is tabbed browsing, maar daar komt IE binnenkort ook mee.
Security is afhankelijk van een firewall, een virusscanner en het installeren van updates, Firefox is niet echt veiliger! Vooral het makkelijker downloaden van updates onder windows voor IE zal IE veiliger maken dan Firefox.
Nee hoor, ik denk dat ik al weet wie het is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een kneus met een blauwe kleur.
[..]
Je bent het woordje ''niet'' vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |