quote:spellingsfouten.
Anytime poedeltje van mequote:Op maandag 24 mei 2004 16:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nuecken?
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Anytime poedeltje van me
Je hebt echt tig gezichten!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:21 schreef Silmarwen het volgende:
Maar dat metaal is kjoet en dat past bij mij
5 jaar meet?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Anytime poedeltje van me
Ja gek he....quote:Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt echt tig gezichten!
Nee, een variatie op ''inside every gook, there is an American, trying to get out.''quote:Op maandag 24 mei 2004 16:20 schreef Monidique het volgende:
Ah, een variatie op "iedereen heeft wel een zionist in zich".
quote:Ik ben een leuke jongen
maar ik heb niets te doen
Niets leuks te vertellen
want ik doe niets
Op de PC schrijf ik
maar gedichten die niet loopen
-met spelfouten-
en dat is niet iets om over op
te scheppen bij de vrouwtjes
Ja, ja, ja, wee mij.
Met jou drink ik na afloop wel een biertjequote:Op maandag 24 mei 2004 16:22 schreef Knut het volgende:
[..].
Dus toch ongeschoren...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Heb je soms teveel chips gegeten Sil?
Kijk je wel uit met naaktfoto's, die Knut is niet te vertrouwen als ik op zijn uiterlijk af moet gaan.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja gek he....
Elke foto zie ik er anders uit weet niet hoe dat kan.
Eerder niet onder de levenden.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
die Knut is niet te vertrouwen als ik op zijn uiterlijk af moet gaan.![]()
ne eik heb gewoon grote tietenquote:Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Heb je soms teveel chips gegeten Sil?
Als dat zo dan moet ik wel 10 jaar dood zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met naaktfoto's, die Knut is niet te vertrouwen als ik op zijn uiterlijk af moet gaan.![]()
Ik mis de rozevingerige dageraad.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |