quote:DE ROL VAN FEITEN EN VOORLICHTERS
BINNENLAND - Volgens onderzoekers bedreigen voorlichters en commercie de persvrijheid. Maar minister Donner van Justitie vindt dat journalisten juist zélf bezig zijn hun vak uit te hollen.
Tjsa, jij groette mij nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij ook hoor Klowjow, een grote groep die elkaar intens liefheeft zijn we.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vandaar dat NOS-journalist Friso zo makkelijk persvoorlichter bij een ministerie kon worden.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee heb al een nieuw bash object gevondenquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Eindelijk geen moslims. Zelfs geen bashers, aangezien mijn alter ego zo goed als dood is. Zullen we nu maar ICT als bashobject nemen, voornamelijk bij gebrek aan beter?
Ik zal geheel in stijl een aftrap maken.
moslims ICT is een achtergesteld begrip.
Hoiquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Eindelijk geen moslims. Zelfs geen bashers, aangezien mijn alter ego zo goed als dood is. Zullen we nu maar ICT als bashobject nemen, voornamelijk bij gebrek aan beter?
Ik zit niet op IRC.. ben nog aan het werkquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
Tjsa, jij groette mij niet![]()
is het trouwens gezellig op IRC of is iedereen aan het civven?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Eindelijk geen moslims mohammedanen. Zelfs geen bashers, aangezien mijn alter ego zo goed als dood is. Zullen we nu maar ICT als bashobject nemen, voornamelijk bij gebrek aan beter?
werken is zooooo passe!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zit niet op IRC.. ben nog aan het werk
Tuana?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee heb al een nieuw bash object gevonden
Watch it mister....quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tuana?
Een uitkering trekken, om je tweede huis te financieren, is weer geheel in trek.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:31 schreef Silmarwen het volgende:
werken is zooooo passe!
Werkquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zit niet op IRC.. ben nog aan het werk
Heey Mutant!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
moslim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |