Waarom nu toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:36 schreef RichardQuest het volgende:
Ach, laat ik het maar gewoon uitkotsen: moslims.
Ga het nou niet ontkennen, met je roze bril/oogkleppen/bord voor je kop.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom nu toch?
Onterven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
Wat zou JIJ doen? Mijn kind wordt moslim
SCH, B.R.Oekhoest, KirmiziBeyaz en MikeyMo in OUD
M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:48 schreef Johan_de_With het volgende:Als Raymond Van Barnevelt ook zo'n beha + topje aandoet heeft 'ie net zo'n grote tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:D.I.S.C.O (3x)
She is disco
She is D delirious
She is I incredible
She is S superficial
She is C complicated
She is O oh, oh, oh
She is D desirable
She is I irresistible
She is S super sexy
She is C such a cute
She is O oh, oh, oh
D.I.S.C.O.
She is disco
She is D disasters
She is I impossible
She is S super special
She is C crazy, crazy
She is O oh, oh, oh
She is D delightful
She is I incredible
She is S sensational
She is C sweetest candy
She is O oh, oh, oh
D.I.S.C.O
She is disco
Ze waren ook al even in POL en R&P.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
Wat zou JIJ doen? Mijn kind wordt moslim
SCH, B.R.Oekhoest, KirmiziBeyaz en MikeyMo in OUD
M.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze waren ook al even in POL en R&P.
Ieder zijn fetish.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, doe ik ook met m'n vrienden. De ene keer hier zuipen, de andere keer daar. Bij hun gaat het over Moslims....
Zo is 't. De een sinas, de ander bier, de ander moslims. Als je uit gaat schenken ze tegenwoordig ook moslim en allochtoon anderszins.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ieder zijn fetish.
Zelfmoord plegen vanwege de ongetwijfeld beroerde opvoeding die ik hem heb gegevenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
Wat zou JIJ doen? Mijn kind wordt moslim .
Dan hoop ik dat hij Christen wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen vanwege de ongetwijfeld beroerde opvoeding die ik hem heb gegeven.
Gelukkig ben ik niet van plan omquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij Christen wordt.
Bush is er op tegen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet van plan omkinderen
te adopteren.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bush is er op tegen.
Ja, ik wilde eigenlijk niet, maar het duurde te lang.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:34 schreef Tuana het volgende:
Zijn er nog interessante dingen gebeurd hier?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]John Kerry
is voor.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan pak je die dreumes zi vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |