Hoogst genoten opleiding?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:26 schreef Miss_User het volgende:
Johan, je topictitels zuigen grote tijd
Paranymf.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:28 schreef Parabola het volgende:
Leuk, al die verkapte tvp's
@J_d_W: *kuch*
Nee, ze zijn gewoon kut.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:26 schreef Miss_User het volgende:
Johan, je topictitels zuigen grote tijd
WO (afgerond), en ji?jquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoogst genoten opleiding?
Jepquote:Ach ja, het padvinder-torenbouw-evenement was zeker weer?
Dat wil ik eik helemaal niet wetenquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon kut.
Goede sig, maar waar is Dora eigenlijk?
Sydlexihcsquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jip en Janneke?
Hij wordt anders binnen het half uur bewaarheid.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:30 schreef George-Butters het volgende:
WAT EEN KUT TITEL!
blaat
;'(
Keep your friends close, your enemies even closer.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:31 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat wil ik eik helemaal niet weten![]()
pfft. dan zou ik het pas echt druk krijgenquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Keep your friends close, your enemies even closer.
Ik zeg altijd maar zo, geen deadline, geen haast.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:40 schreef Parabola het volgende:
Ik ga morgen een Fok!-loze dag instellen. Ik heb een paar dingen die maar niet afkomen, omdat er geen deadline aan vast zit. Morgen heb ik er tijd voor, maar het gebrek aan harde deadline is desastreus. Dus morgen moet ik mijzelf dwingen om alleen aandacht te besteden aan die dingen.
Daarom zijn die klussen dus ook nog steeds niet afquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, geen deadline, geen haast.
Darndest [sic], isn't it?
Heb je nog behoefte aan wat externe strengheid? Dat we je direct van Fok! afquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:46 schreef Parabola het volgende:
[..]
Daarom zijn die klussen dus ook nog steeds niet af
En het zijn werkelijk klussen van niks (nou ja, het deel dat er nog ligt dan), dus ze kunnen in 1 dag af.
Goedzo, doe ik ook wel s. Werkt prima!quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:40 schreef Parabola het volgende:
Ik ga morgen een Fok!-loze dag instellen. Ik heb een paar dingen die maar niet afkomen, omdat er geen deadline aan vast zit. Morgen heb ik er tijd voor, maar het gebrek aan harde deadline is desastreus. Dus morgen moet ik mijzelf dwingen om alleen aandacht te besteden aan die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |