Het is gewoon zo dat ook onder autochtonen er velen zijn die homoseksualiteit ernstig afkeuren. Of ze het nou een ziekte noemen of een zonde maakt natuurlijk niet zo bijster veel uit. En nee ik heb buiten mijn eigen waarnemingen geen bron en ben te beroerd google op te starten.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Duh, jij komt uit Drente. In het westen des lands ligt het anders. Kom eens met een bron, ipv met geblaat. Ik heb je je bron gegeven, nu is het jouw beurt om jouw bewering te bewijzen.
pim is nazzzzziquote:Een muzelmanloven is een onfatsoenlijke daad?
Vond Pimmetje niet...of ook wel ?
Ja, in Drenthe ja. HIER niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat ook onder autochtonen er velen zijn die homoseksualiteit ernstig afkeuren.
In Drenthe valt het reuze mee, Overijssel is stukken erger. Maar als je ze in Den Haag wil vinden zoek de plaatselijke afdeling van de Jehova's getuigen, de SGP, de CU, de gerformeerde kerk etc. maar eens op.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, in Drenthe ja. HIER niet.
Als er een foto van mij geplaatst wordt op het forum, dan is dat wel door mij en niemand andersquote:Op zondag 11 juli 2004 23:40 schreef Harry_Sack het volgende:
Hee Johan, kom maar op met die Tuana pix JFK-style
Nee, ik ben al bedreigd.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:40 schreef Harry_Sack het volgende:
Hee Johan, kom maar op met die Tuana pix JFK-style
Kom op zeg, ik ben er net voor gaan zittenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik ben al bedreigd.
Die kom ik in het dagelijks leven nooit tegen, muzelmannen daarentegen wel.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Drenthe valt het reuze mee, Overijssel is stukken erger. Maar als je ze in Den Haag wil vinden zoek de plaatselijke afdeling van de Jehova's getuigen, de SGP, de CU, de gerformeerde kerk etc. maar eens op.
Snap het dan! Zij gaat naar ABBA-feesten. Bedenk wat zij mij aan kan doen!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ben er net voor gaan zitten
Oke, het beeld is duidelijkquote:Op zondag 11 juli 2004 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Snap het dan! Zij gaat naar ABBA-feesten. Bedenk wat zij mij aan kan doen!
Nu nog lenzen nemen...quote:Op zondag 11 juli 2004 23:49 schreef Johan_de_With het volgende:
En hier lijk ik wel waarachtig. .
Mijn 10 punten plan ligt morgen in je Inbox.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:49 schreef Tuana het volgende:
Wat is er mis met de feesten waar ik naartoe ga? De drank vloeit er rijkelijk, er is goede muziek en er zijn hele leuke mensen... wat wil je nog meer?
Ja, dan zie je mijn aanminnig gelaat beter.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nu nog lenzen nemen...
Wel een erg foute studentenvereniging niet?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:49 schreef Johan_de_With het volgende:
En hier lijk ik wel waarachtig.
Stuur maar op, dan zal ik het in mijn 5-jaren plan meenemenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn 10 punten plan ligt morgen in je Inbox.
Je bedoelt dat niemand een Cuba-shirt aanheeft?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel een erg foute studentenvereniging niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |