abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31233086
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, vooral regale entiteiten.
pi_31233151
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31233221
Maareh... moslims > pberends
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:35:01 #4
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31233309
Wellicht is het maar goed ook dat jullie die laatste post van die vorige sc niet konden lezen.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:38:56 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31233403
Ik zal je helpen..... of het helpt weet ik niet
quote:
Floriwatus wrote
Toen ik nog jong, onbuisuisd en ongehinderd door ethiek rondhuppelde op deze aardkloot, heb ik wel eens tegen een jongen gezegd: "Ga maar naar huis. Zo'n lillikerd wil ik niet in me hebben, hoor."

Ik ben wel vriendelijker geworden sinds mijn zestiende. Tegenwoordig zou ik spontane buikgriep veinzen.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:41:37 #6
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:44:16 #7
89730 Drugshond
pi_31233496
Vrouwen en piemols.......

Zullen wij eens beginnen over dat frotje : binnenste schaamlippen wat bij windkracht 10 uit het lood begint te slaan. Of dat de lippen (a-symetrisch) zover buiten de grote schaamlippen hangt dat je bijna naar de Praxis moet gaan voor een doe-het-zelf pakket.

Ziezo het niveau is er weer...... en ik ben ff weg.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:46:56 #8
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31233545
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:44 schreef Drugshond het volgende:

Zullen wij eens beginnen over dat frotje : binnenste schaamlippen wat bij windkracht 10 uit het lood begint te slaan. Of dat de lippen (a-symetrisch) zover buiten de grote schaamlippen hangt dat je bijna naar de Praxis moet gaan voor een doe-het-zelf pakket.

Zo, jij hebt frustraties.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:48:42 #9
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31233591
Oh, net gelezen en ook heel eng:
quote:
Een vervelend fenomeen rond het Europees Parlement (en andere Europese instellingen) is dat van nepbelangenbehartigingsorganisaties. Deze komen vrij veel voor. Kort samengevat bedoel ik ermee dat een bedrijf of een organisatie een belangengroep opricht, die lijkt een achterban te vertegenwoordigen, maar dat feitelijk niet doet en alleen de agenda van het bedrijf of de organisatie volgt. De belangrijkste lobbytakken die hier gebruik van maken zijn de chemische en de farmaceutische industrie. De chemische industrie mag graag "milieuorganisaties" creeren die dan vervolgens vrolijk verkondigen dat al die narfe gifstoffen helemaal niet zo milieuonvriendelijk zijn. De farmaceutische industrie zet geregeld patientenorganisaties op, die dan vervolgens gaan lobbyen tegen bijvoorbeeld wetgeving die zegt dat je je medicijnen afdoende moet testen, of dat je duidelijk moet zeggen wat er in medicijnen zit, omdat "dat de kosten van de medicijnen zal doen stijgen". Echte milieu en patientenorganisaties zien tot hun schrik de nieuwe collega's volstrekt tegenovergestelde standpunten dan hun eigen innemen, die wonderlijk genoeg steeds overeenkomen met de industrie.

Het zijn overigens niet alleen bedrijven die van dit soort tactieken gebruik maken. Zo hebben wij, net als de rest van het parlement (met name de linker vleugel) veel last van het voortdurende gelobby van de peoples Mujahedin, een Iraanse oppositiebeweging die op de Europese lijst van terroristische organisaties staat (hetgeen omstreden maar mijns inziens volkomen terecht is). Omdat ze graag van die lijst afwillen willen ze dat zo veel mogelijk europarlementariers naar hun bijeenkomsten komen zodat ze kunnen laten zien hoeveel steun ze hebben. Mijn europarlementarier heeft daar geen zin in dus dan poeier ik ze af. Krijg je de volgende dag telefoon van een schimmige organisatie voor Iraanse vrouwenrechten. Of wij Iraanse vrouwenrechten niet enorm belangrijk vinden. Ja? Dan moeten we toch echt naar die(zelfde) bijeenkomst. Weer afgepoeierd. Volgende dag een jongerenorganisatie voor hetzelfde... Enige voordeel is dat die mensen zich met hun hardnekkigheid steeds impopulairder maken bij ons parlementaire medewerkers (en dat is natuurlijk waar de echte macht ligt).

Een ander voorbeeld zijn de scientology-mensen die steeds proberen ons uit te nodigen naar hun bijeenkomsten onder het mom van bijvoorbeeld verslavingszorg of gezondeheidszorg (dit is een beetje mijn eigen schuld, ik ben een keer op zo'n uitnodiging ingegaan omdat ik wel eens het zeer grote en dure scientology hoofdkwartier in Brussel wilde zien. Die mensen zijn inderdaad Heel Erg Eng). En dan krijg je een of andere videofilm met Tom Cruise (Magnolia gezien? Tom Cruise is in het echt ook zo!). En mag je vervolgens een uur scientology propaganda aanhoren.
bron
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:52:04 #10
89730 Drugshond
pi_31233691
Allah > Moslims.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:56:42 #12
89730 Drugshond
pi_31233728
quote:
Een ander voorbeeld zijn de scientology-mensen die steeds proberen ons uit te nodigen naar hun bijeenkomsten onder het mom van bijvoorbeeld verslavingszorg of gezondeheidszorg (dit is een beetje mijn eigen schuld, ik ben een keer op zo'n uitnodiging ingegaan omdat ik wel eens het zeer grote en dure scientology hoofdkwartier in Brussel wilde zien. Die mensen zijn inderdaad Heel Erg Eng). En dan krijg je een of andere videofilm met Tom Cruise (Magnolia gezien? Tom Cruise is in het echt ook zo!). En mag je vervolgens een uur scientology propaganda aanhoren.
Dergelijk soort meetings zijn heel leuk.

In 1996 naar een "Titan" meeting geweest (piramide spel). Toen ik wat lastige (statistische) vragen begon te stellen tijdens de meeting zag je mensen witheet worden.
Wel lekker gegeten overigens....
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:58:36 #13
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31233769
quote:
Wie ligt hier als eerste in de modder te rollen
quote:
Allah & Moslims?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:00:48 #14
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31233820
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:56 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dergelijk soort meetings zijn heel leuk.

In 1996 naar een "Titan" meeting geweest (piramide spel). Toen ik wat lastige (statistische) vragen begon te stellen tijdens de meeting zag je mensen witheet worden.
Wel lekker gegeten overigens....
Ik heb een tijdje voor Skepsis artikeltjes geschreven.

Ben ik eens naar een workshop geweest waar je een gedeelte van je DNA kon laten vervangen.
pi_31233940
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:44 schreef Drugshond het volgende:
Ja hoor eens, wij hebben die dingen niet, en het zijn toch fascinerende apparaten. Bovendien begon ik er niet over, noch Floripas. Ik zou niet durven
quote:
Ja, doe dat! Ik heb zoals te doen gebruikelijk nóg minder kijk op dat soort frotsels dan op "piemols".
quote:
Nog gelukt met de nieuwe broek?

Ik blijf ook niet lang, eten koken, manlief komt thuis, dingetjes
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31233948
Skepsis.
pi_31234046
islam
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:11:57 #18
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31234054
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Skepsis.
Skepsis is zóóóó cool.
Wel een beetje rechts: het halve journalistenbestand schrijft ook voor de HP/de Tijd.
(Dan wel de betere 10% van de Hp, dat dan weer wel.)
pi_31234103

Hell yeah
pi_31234147
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:11 schreef MrX1982 het volgende:
islam
Piemols. !
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:17:24 #21
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:17:46 #22
130955 Floripas