quote:Floriwatus wrote
Toen ik nog jong, onbuisuisd en ongehinderd door ethiek rondhuppelde op deze aardkloot, heb ik wel eens tegen een jongen gezegd: "Ga maar naar huis. Zo'n lillikerd wil ik niet in me hebben, hoor."
Ik ben wel vriendelijker geworden sinds mijn zestiende. Tegenwoordig zou ik spontane buikgriep veinzen.
Zo, jij hebt frustraties.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:44 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwen en piemols.......![]()
Zullen wij eens beginnen over dat frotje : binnenste schaamlippen wat bij windkracht 10 uit het lood begint te slaan. Of dat de lippen (a-symetrisch) zover buiten de grote schaamlippen hangt dat je bijna naar de Praxis moet gaan voor een doe-het-zelf pakket.
Ziezo het niveau is er weer...... en ik ben ff weg.
bronquote:Een vervelend fenomeen rond het Europees Parlement (en andere Europese instellingen) is dat van nepbelangenbehartigingsorganisaties. Deze komen vrij veel voor. Kort samengevat bedoel ik ermee dat een bedrijf of een organisatie een belangengroep opricht, die lijkt een achterban te vertegenwoordigen, maar dat feitelijk niet doet en alleen de agenda van het bedrijf of de organisatie volgt. De belangrijkste lobbytakken die hier gebruik van maken zijn de chemische en de farmaceutische industrie. De chemische industrie mag graag "milieuorganisaties" creeren die dan vervolgens vrolijk verkondigen dat al die narfe gifstoffen helemaal niet zo milieuonvriendelijk zijn. De farmaceutische industrie zet geregeld patientenorganisaties op, die dan vervolgens gaan lobbyen tegen bijvoorbeeld wetgeving die zegt dat je je medicijnen afdoende moet testen, of dat je duidelijk moet zeggen wat er in medicijnen zit, omdat "dat de kosten van de medicijnen zal doen stijgen". Echte milieu en patientenorganisaties zien tot hun schrik de nieuwe collega's volstrekt tegenovergestelde standpunten dan hun eigen innemen, die wonderlijk genoeg steeds overeenkomen met de industrie.
Het zijn overigens niet alleen bedrijven die van dit soort tactieken gebruik maken. Zo hebben wij, net als de rest van het parlement (met name de linker vleugel) veel last van het voortdurende gelobby van de peoples Mujahedin, een Iraanse oppositiebeweging die op de Europese lijst van terroristische organisaties staat (hetgeen omstreden maar mijns inziens volkomen terecht is). Omdat ze graag van die lijst afwillen willen ze dat zo veel mogelijk europarlementariers naar hun bijeenkomsten komen zodat ze kunnen laten zien hoeveel steun ze hebben. Mijn europarlementarier heeft daar geen zin in dus dan poeier ik ze af. Krijg je de volgende dag telefoon van een schimmige organisatie voor Iraanse vrouwenrechten. Of wij Iraanse vrouwenrechten niet enorm belangrijk vinden. Ja? Dan moeten we toch echt naar die(zelfde) bijeenkomst. Weer afgepoeierd. Volgende dag een jongerenorganisatie voor hetzelfde... Enige voordeel is dat die mensen zich met hun hardnekkigheid steeds impopulairder maken bij ons parlementaire medewerkers (en dat is natuurlijk waar de echte macht ligt).
Een ander voorbeeld zijn de scientology-mensen die steeds proberen ons uit te nodigen naar hun bijeenkomsten onder het mom van bijvoorbeeld verslavingszorg of gezondeheidszorg (dit is een beetje mijn eigen schuld, ik ben een keer op zo'n uitnodiging ingegaan omdat ik wel eens het zeer grote en dure scientology hoofdkwartier in Brussel wilde zien. Die mensen zijn inderdaad Heel Erg Eng). En dan krijg je een of andere videofilm met Tom Cruise (Magnolia gezien? Tom Cruise is in het echt ook zo!). En mag je vervolgens een uur scientology propaganda aanhoren.
Wie ligt hier als eerste in de modder te rollenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:46 schreef Floripas het volgende:
Zo, jij hebt frustraties.
Dergelijk soort meetings zijn heel leuk.quote:Een ander voorbeeld zijn de scientology-mensen die steeds proberen ons uit te nodigen naar hun bijeenkomsten onder het mom van bijvoorbeeld verslavingszorg of gezondeheidszorg (dit is een beetje mijn eigen schuld, ik ben een keer op zo'n uitnodiging ingegaan omdat ik wel eens het zeer grote en dure scientology hoofdkwartier in Brussel wilde zien. Die mensen zijn inderdaad Heel Erg Eng). En dan krijg je een of andere videofilm met Tom Cruise (Magnolia gezien? Tom Cruise is in het echt ook zo!). En mag je vervolgens een uur scientology propaganda aanhoren.
Ik heb een tijdje voor Skepsis artikeltjes geschreven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dergelijk soort meetings zijn heel leuk.
In 1996 naar een "Titan" meeting geweest (piramide spel). Toen ik wat lastige (statistische) vragen begon te stellen tijdens de meeting zag je mensen witheet worden.
Wel lekker gegeten overigens....
Ja hoor eens, wij hebben die dingen niet, en het zijn toch fascinerende apparaten. Bovendien begon ik er niet over, noch Floripas. Ik zou niet durvenquote:
Ja, doe dat! Ik heb zoals te doen gebruikelijk nóg minder kijk op dat soort frotsels dan op "piemols".quote:Zullen wij eens beginnen over dat frotje : binnenste schaamlippen wat bij windkracht 10 uit het lood begint te slaan. Of dat de lippen (a-symetrisch) zover buiten de grote schaamlippen hangt dat je bijna naar de Praxis moet gaan voor een doe-het-zelf pakket.
Nog gelukt met de nieuwe broek?quote:Ziezo het niveau is er weer...... en ik ben ff weg.
Skepsis is zóóóó cool.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Skepsis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |