Dus rijden ze op Wall Street nog steeds met hun hondekarretjes door de stront.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:41 schreef Monidique het volgende:
Beurt 1: Sanitation. Beurt 2: Theory of Evolution>Combustion en Flight + Sanitation verkocht voor 173gp/t. Beurt 3: Wall Street. Beurt 4: Forbidden Palace.
Mooi, mooi.
Waaarrrr ben jij eigenlijk geweest al die tijd en hoe komt het dat je er nu (gelukkig) wel weer bent?quote:Op maandag 7 februari 2005 15:52 schreef kLowJow het volgende:
Monday, 7 February, 2005, 14:48 GMT
klowjow, reporting from the frontline:
"Nee, ik heb er nog steeds geen zin an!"
Ja, civven is leuk. 96 nukes gebruiken om de rest terug de middeleeuwen in te bombarderen is nog leuker.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:52 schreef Monidique het volgende:
Ik civ.
quote:Op maandag 7 februari 2005 17:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, civven is leuk. 96 nukes gebruiken om de rest terug de middeleeuwen in te bombarderen is nog leuker.
En al die civs mij maar de oorlig verklaren wanneer ik weer een bom gooi. Het geeft mij alleen maar meer steden om te minimaliseren.
Het effect is mooi. Athens, alle 6 Infantry vermoord, beide Radar Artillery opgeblazen, de Barrack, Temple, Marketplace, Library, Bank, Cathadral en de Factory verwoest, 8 Laborers (van de 16) en 1.034.000 (van de 1.394.000) inwoners vermoord en alle omliggende infrastructuur gesloopt alsmede de mines en irrigation.
Nee, dan jij, even snel wat opgewarmde McDonald's prut naar binnen stouwen om daarna weer de fascinerende Oud-Noorse naamvallen te bestuderen in een klinische ruimte.quote:
leren is tof!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dan jij, even snel wat opgewarmde McDonald's prut naar binnen stouwen om daarna weer de fascinerende Oud-Noorse naamvallen te bestuderen in een klinische ruimte.
.
mits je het wegspoelt met een flinke hoeveelheid alcoholquote:
Waar zijn toch de geheelonthouders gebleven?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
mits je het wegspoelt met een flinke hoeveelheid alcohol
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4244029.stmquote:The election commission announced partial results from 13 of the country's 18 provinces on Monday.
They showed that the United Iraqi Alliance had about 2.3 million votes, with a coalition of Iraq's two main Kurdish parties winning around 1.1 million.
The secular bloc led by interim Prime Minister Iyad Allawi had about 620,000.
En als ik nu eens een plaatje van Timothy Mcveigh neer zou zetten?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Johan, bij het zien van je plaatje gaat er "deng deng deng deng deng deng deng...
...deng deng" door mijn hoofd.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En als ik nu eens een plaatje van Timothy Mcveigh neer zou zetten?
Of van een Latina met kronkelend lijf?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En als ik nu eens een plaatje van Timothy Mcveigh neer zou zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |