Als je een huis bezit is dat ook meer waard dan je inkomen is. Dan ben je ook niet failliet...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik spreek geen Italiaans, bovendien is een partijsite met mooie lachende glimmende mensen geen bron
Ik wil cijfers zien dat het niet waar is dat Italië een failliet land is.
Go Silvio!quote:Tremonti is een zachte heelmeester die Italië op middenlange termijn met stinkende wonden achterlaat. ‘Helemaal gelijk hebben ze’, aldus Giada Giani, een macro-econome op het economisch onderzoeksbureau van de grootste bank van Italië, Intesa in Milaan. ‘Maar in het huidige negatieve economische klimaat is het wel het beste wat de Italiaanse regering kan doen.’ Italië worstelt met een groeiende staatsschuld die volgens de Europese Commissie 110,3% van het bruto binnenlands product bedraagt. De Europese afspraak is dat de schuld maximaal 60% van het bbp bedraagt. Nederland van 106% van het bbp maar heeft de begroting beter op orde. Italië werkt onvoldoende aan vermindering van de schuld en dreigt in 2004 volgens eurocommissaris voor economie Pedro Solbes een begrotingstekort te hebben dat meer dan de toegestane 3% van het bbp bedraagt.
Ik had er schoon genoeg van, sorry.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Gallo het volgende:
Wie deed die andere dicht ?
Huillie.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Rob, ik ben geen moslim, nazi Underworld probeert me zwart te maken, zoals altijd.
Okay.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Rob, ik ben geen moslim, nazi Underworld probeert me zwart te maken, zoals altijd.
Hmmmm, misschien omdat Italië in de EU zit?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:02 schreef Gallo het volgende:
waarom moet italie voldoen aan europa ? we regelen het zelf wel
Ontkenningsfasequote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Go Silvio!Go Silvio!
Go Silvio!
Go Silvio!
Go Silvio!
![]()
Nederland heeft 106% bbp staatsschuldquote:Nederland van 106% van het bbp maar heeft de begroting beter op orde. Italië werkt onvoldoende aan vermindering van de schuld en dreigt in 2004 volgens eurocommissaris voor economie Pedro Solbes een begrotingstekort te hebben dat meer dan de toegestane 3% van het bbp bedraagt.
Niet te vergelijken, een huis is dan het onderpand.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als je een huis bezit is dat ook meer waard dan je inkomen is. Dan ben je ook niet failliet...
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:02 schreef Gallo het volgende:
waarom moet italie voldoen aan europa ? we regelen het zelf wel
Het is dan ook niet bepaald amusant om stoute berichtjes te plaatsenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef Rob30 het volgende:
Er is blijkbaar niet veel animo om Meki's gastenboek vol te spammen. Ik kap er ook maar mee, ik heb maar een inbelverbindinkje.
Dora: je kunt deze proxy gebruiken om toch te kunnen posten: www.anonymizer.com
Ik woon hier wel ja en van mij hoeft italie niet bij de eu te blijvenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:03 schreef Ype het volgende:
[..]
Hmmmm, misschien omdat Italië in de EU zit?
Trouwens, hoezo 'we'? Je bent toch een Nederlander?
Ik denk dat het Belgie moet zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Nederland heeft 106% bbp staatsschuldwat is dit voor onzin? ik dacht dat het iets van 55% was.
Volgende keer met je poten afblijven van die paddo's he?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:03 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ontkenningsfase
Dora_van_Crizadak is naar SA geweest om daar de verlichting van de Islam te ervaren. Hij is totaal overtuigd.
Onze moslim Dora
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef Rob30 het volgende:
Er is blijkbaar niet veel animo om Meki's gastenboek vol te spammen. Ik kap er ook maar mee, ik heb maar een inbelverbindinkje.
Dora: je kunt deze proxy gebruiken om toch te kunnen posten: www.anonymizer.com .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |