Aan het spit of onder 220 wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 00:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
ICT autisten zijn cool.
Goede vraag, we kunnen er ook gewoon mee kappenquote:
Zeker weten.quote:
Boomknuffelaars kunnen beter kappen.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aan het spit of onder 220 wel ja.
Mwoa, het verschil is zo'n 6 /7 /8 jaar oid? Ten voordele van mij uiteraard. Wat wil je, ik ben in de kracht van mijn leven..quote:Op woensdag 7 september 2005 00:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Heb je je looprekje al besteld, Harry?
Veel minderquote:Op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa, het verschil is zo'n 6 /7 /8 jaar oid? Ten voordele van mij uiteraard. Wat wil je, ik ben in de kracht van mijn leven..
Houthakken is idd prima heb je 2 keer warmte van die boomquote:Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Boomknuffelaars kunnen beter kappen.
Du_ke, she's yoursquote:Op woensdag 7 september 2005 00:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Veel minderEn nee Harry, dat is nou precies andersom. Vrouwen pieken laat, mannen al op hun 21ste... Jouw hoogtepunt is al geweest, knul.. geef het maar op.
vrouwen op pijples natuurlijk.. tsssquote:
De hoeveelheid door deze groep bespaard papier moet jou als boom-nerd toch wel aanspreken.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aan het spit of onder 220 wel ja.
Zou dat echt aanhalen? Misschien minder rapporten en typemiepen maar ook nu nog gaan de pakken printerpapier er per gros doorheen volgens mij...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De hoeveelheid door deze groep bespaard papier moet jou als boom-nerd toch wel aanspreken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |