quote:People: Home ownership
Definition: Home ownership as % of all households (Data is for 2000).
Country Amount
1. Ireland 83%
2. Italy 78%
3. Australia 69%
4. United Kingdom 69%
5. Finland 67%
6. Canada 67%
7. United States 65%
8. Belgium 65%
9. Japan 60%
10. Sweden 60%
11. France 54%
12. Denmark 53%
13. Netherlands 49%
14. Germany 43%
quote:Op de vergadering werd de Britse premier Tony Blair uitgemaakt voor een 'verdomde leugenaar'. Leiders van Hizb ut-Tahrir zeiden dat Blair de vrijheid van politieke meningsuiting aan banden heeft gelegd en bevriend is met islamitische dictators die hun volk onderdrukken.
Contradictiequote:De Hizb el-Tahrir el Islami, (partij voor 'islamitische bevrijding') heeft overigens de terreuraanslagen in Londen wel veroordeeld. De organisatie streeft ernaar om in Centraal-Azië een islamitische staat op te richten. De radicale beweging is in een aantal Europese landen verboden, zoals in Duitsland, vanwege haar anti-westerse en antisemitische karakter.
Een kogel natuurlijkquote:welk lot wacht dan een bebaarde moslim met een tulband, die met een rugzak door de ondergrondse rent.''
Aaaaah die zielige Palestijnen ook altijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.israellycool.com/blog/_archives/2005/7/20/1054798.html!
Ik hoop dat die 'Red Ken' zijn einde vind in een gehaktmolen!!!
Zo ken ik er nog een:quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.guardian.co.uk/pope/story/0,12272,1539343,00.htmlquote:But Mr Shalom's wife, Judy, felt no such restraint on a television chatshow a few days later. "As long as I hold no official position I can say it's not all bad for the English to find out what it's like," she said.
Staan best aardige dingen in hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
quote:"I believe it is forbidden to take human life," Livingstone said. "I will welcome and meet with senior members of the Israeli government if they come here because they serve their country's government even though I believe they have done terrible things bordering on crimes against humanity."
100% eens.quote:"I think it is the Israelis who are leading the stubborn line," said Livingstone. "The Likud and Hamas members are two sides of the same coin. They need each other in order to attract support."
Ja? Het is wel goed voor de Londenaren dat ze aangevallen zijn? Als ik een familielid verloren had, dan zou ik niet naast dat addergebroed moeten staan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ze heeft gelijk.
Onzin, ze vechten tegen Palestijns nationalisme, waarvoor zij medeverantwoordelijk zijn.quote:Israël vecht al jaren tegen islamitisch terrorisme.
En jij zou dit voor zijn gezicht moeten zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ken Livingstone is een loser.
Dit soort stoere praat moet hij eens uitslaan als hij in de loop van een Israelische tank kijkt als hij met een Palestijns steentje in zijn hand staat
Nee, die redening is een kutsmoes die extreem-linksen gebruiken om de schuldvraag om te draaien.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onzin, ze vechten tegen Palestijns nationalisme, waarvoor zij medeverantwoordelijk zijn.
Ze bedoelt waarschijnlijk dat deze aanslagen de ogen van Europa heeft doen open gaan en inziet dat Israël hetzelfde soort terrorisme al jaren bestrijdt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
Ja? Het is wel goed voor de Londenaren dat ze aangevallen zijn? Als ik een familielid verloren had, dan zou ik niet naast dat addergebroed moeten staan.
Yeah right. Het is een heilige oorlog verklaard door islamitische gestoorden.quote:Onzin, ze vechten tegen Palestijns nationalisme, waarvoor zij medeverantwoordelijk zijn.
Waarom, hij heeft toch van dit soort pro-Palestijnse uitspraken ergens ver weg in London.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef RichardQuest het volgende:
En jij zou dit voor zijn gezicht moeten zeggen.
Het lijkt me nogal zinnig onderscheid te maken tussen terreur. En dus niet de IRA, de RAF en Al Quaida op één hoop te gooien. Of Al-Quaida en Hamas.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Onderscheid maken in het soort van terrorisme is onzinnig. In London bliezen mensen zich op en in Israël doen ze dat ook regelmatig.
Volgens mij opereren veel Palestijnse terreurbewegingen niet onder het mom van islam, maar onder het mom van een bezettingsmacht en een van grond verdreven volk. Dat maakt het niet perse beter, maar het mom en het doel zijn niet 'de islam'.quote:Allebei onder het mom van de islam.
Extremisme is een bedreiging. Momenteel is zeker moslim-extremisme een bedreiging. Simplificatie is ook een bedreiging, bijvoorbeeld omdat een simpele voorstelling ertoe leidt dat moslims over de hele wereld zich verbonden (zijn) gaan voelen met palestijnen, of tegen joden.quote:De bedreiging is de extremistische islam. Of dat nou Palestijnse idioten zijn of Pakistaanse de wortels van hun haat vinden haar oorsprong in de islam.
Een haat gericht op het Westen met haar fundamenten en principes. Tegen joden, christenen en ongelovigen.
Een kracht beleid zoals de VS en Israël dat hanteren is daarbij noodzakelijk en zeker niet een laffe Europese manier van "handelen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |