abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29321642
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. Iedereen en alles is welkom, vooral vrienden van het leven.

Voor alle politieke aapjes is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. Consumptie is wel niet verplicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door zakjapannertje op 02-08-2005 12:37:50 ]
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:20:29 #2
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29321705
De Hizb el-Tahrir el Islami komt naar u toe deze zomer!
pi_29321710
Japan
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:20:56 #4
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_29321722
Drugshond had nog wat stats cq. een bron van me tegoed. Bij deze dus:
quote:
People: Home ownership

Definition: Home ownership as % of all households (Data is for 2000).

Country Amount
1. Ireland 83%
2. Italy 78%
3. Australia 69%
4. United Kingdom 69%
5. Finland 67%
6. Canada 67%
7. United States 65%
8. Belgium 65%
9. Japan 60%
10. Sweden 60%
11. France 54%
12. Denmark 53%
13. Netherlands 49%
14. Germany 43%
pi_29321766
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29321782
quote:
Op de vergadering werd de Britse premier Tony Blair uitgemaakt voor een 'verdomde leugenaar'. Leiders van Hizb ut-Tahrir zeiden dat Blair de vrijheid van politieke meningsuiting aan banden heeft gelegd en bevriend is met islamitische dictators die hun volk onderdrukken.
quote:
De Hizb el-Tahrir el Islami, (partij voor 'islamitische bevrijding') heeft overigens de terreuraanslagen in Londen wel veroordeeld. De organisatie streeft ernaar om in Centraal-Azië een islamitische staat op te richten. De radicale beweging is in een aantal Europese landen verboden, zoals in Duitsland, vanwege haar anti-westerse en antisemitische karakter.
Contradictie
pi_29321794
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29321847
quote:
welk lot wacht dan een bebaarde moslim met een tulband, die met een rugzak door de ondergrondse rent.''
Een kogel natuurlijk
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:27:32 #9
93744 Finder_elf_towns
pi_29321934
http://www.israellycool.com/blog/_archives/2005/7/20/1054798.html !

Ik hoop dat die 'Red Ken' zijn einde vind in een gehaktmolen!!!
pi_29322041
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:

Aaaaah die zielige Palestijnen ook altijd

Mss zouden Ken Livengston en Gretta Duisenberg samen een inzamelingsactie kunnen houden voor Palestijnen zodat ze tanks kunnen kopen
pi_29322042
quote:

Zo ken ik er nog een:
quote:
But Mr Shalom's wife, Judy, felt no such restraint on a television chatshow a few days later. "As long as I hold no official position I can say it's not all bad for the English to find out what it's like," she said.
http://www.guardian.co.uk/pope/story/0,12272,1539343,00.html
pi_29322109
Ze heeft gelijk.

Europa was altijd erg naïef en dacht dat Israël aanslagen over zichzelf afroept. Na Madrid en London is dat beeld wel bijgesteld.

Israël vecht al jaren tegen islamitisch terrorisme. Met alleen de VS als onvoorwaardelijke steun.
pi_29322113
quote:

Staan best aardige dingen in hoor.
quote:
"I believe it is forbidden to take human life," Livingstone said. "I will welcome and meet with senior members of the Israeli government if they come here because they serve their country's government even though I believe they have done terrible things bordering on crimes against humanity."
quote:
"I think it is the Israelis who are leading the stubborn line," said Livingstone. "The Likud and Hamas members are two sides of the same coin. They need each other in order to attract support."
100% eens.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29322181
Ken Livingstone is een loser.

Dit soort stoere praat moet hij eens uitslaan als hij in de loop van een Israelische tank kijkt als hij met een Palestijns steentje in zijn hand staat
pi_29322196
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ze heeft gelijk.
Ja? Het is wel goed voor de Londenaren dat ze aangevallen zijn? Als ik een familielid verloren had, dan zou ik niet naast dat addergebroed moeten staan.
quote:
Israël vecht al jaren tegen islamitisch terrorisme.
Onzin, ze vechten tegen Palestijns nationalisme, waarvoor zij medeverantwoordelijk zijn.
pi_29322272
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ken Livingstone is een loser.

Dit soort stoere praat moet hij eens uitslaan als hij in de loop van een Israelische tank kijkt als hij met een Palestijns steentje in zijn hand staat
En jij zou dit voor zijn gezicht moeten zeggen.
pi_29322280
Maar dan ook niet meer zeuren als een of andere moslim verklaart dat het Westen de aanslagen op zichzelf afroept en dat het goed is dat ze eens een koekje van eigen deeg krijgen, goed?
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:40:07 #18
93744 Finder_elf_towns
pi_29322287
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Onzin, ze vechten tegen Palestijns nationalisme, waarvoor zij medeverantwoordelijk zijn.
Nee, die redening is een kutsmoes die extreem-linksen gebruiken om de schuldvraag om te draaien.
pi_29322350
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
Ja? Het is wel goed voor de Londenaren dat ze aangevallen zijn? Als ik een familielid verloren had, dan zou ik niet naast dat addergebroed moeten staan.
Ze bedoelt waarschijnlijk dat deze aanslagen de ogen van Europa heeft doen open gaan en inziet dat Israël hetzelfde soort terrorisme al jaren bestrijdt.
Europa moet niet denken dat radicalisme alleen gericht is tegen Israël maar tegen het gehele vrije Westen waar Israël onderdeel van uitmaakt.
quote:
Yeah right. Het is een heilige oorlog verklaard door islamitische gestoorden.
Israël treedt mi volkomen terecht op tegen de uitwassen van dit islamitische terrorisme wat het gehele vrije Westen bedreigd. De terugtrekking uit de Gaza strook zouden ze eigenlijk moeten opschorten.
Laat die Palestijnen maar eens orde op zaken stellen.
pi_29322416
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:39 schreef RichardQuest het volgende:
En jij zou dit voor zijn gezicht moeten zeggen.
Waarom, hij heeft toch van dit soort pro-Palestijnse uitspraken ergens ver weg in London.

Ik steun Israël. Die zich bovendien niets aantrekt van zo'n Engelse huilie.

Deze vent is hetzelfde soort huilie als Gretta Duisenberg.
pi_29322472
Israël vecht tegen een ander soort terrorisme. Europa is al járen bezig met islamitisch terrorisme, al sinds dat de eerste Palestijnen zich opbliezen in Israëlische stadsbussen. Het Palestijnse terrorisme is geen heilige oorlog verklaard door islamitische gestoorden. Omdat het Palestijnse terrorisme niet hetzelfde terrorisme is als het terrorisme dat Washington en New York en Londen trof, bedreigt het Palestijnse terrorisme absoluut niet het Westen, waar Israël dus geen deel van uitmaakt. En deze vrouw van de minister van Buitenlandse Zaken is immoreel satansgebroed dat probeert Europa en Amerika bij de ruzietjes van Israël in het Midden-Oosten te betrekken, zodat wij de joodse zaak mogen vechten.
pi_29322653
Israël maakt wel degelijk uit van het Westen en ze vechten tegen hetzelfde soort terrorisme wat nu de VS en Europa bedreigt.

Onderscheid maken in het soort van terrorisme is onzinnig. In London bliezen mensen zich op en in Israël doen ze dat ook regelmatig. Allebei onder het mom van de islam.

De bedreiging is de extremistische islam. Of dat nou Palestijnse idioten zijn of Pakistaanse de wortels van hun haat vinden haar oorsprong in de islam.

Een haat gericht op het Westen met haar fundamenten en principes. Tegen joden, christenen en ongelovigen.

Een kracht beleid zoals de VS en Israël dat hanteren is daarbij noodzakelijk en zeker niet een laffe Europese manier van "handelen".
pi_29322683
Nou, goed, hoor, dan is het hetzelfe terrorisme.
pi_29322711
Mooi zo is dat duidelijk.
pi_29323063
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:53 schreef MrX1982 het volgende:

Onderscheid maken in het soort van terrorisme is onzinnig. In London bliezen mensen zich op en in Israël doen ze dat ook regelmatig.
Het lijkt me nogal zinnig onderscheid te maken tussen terreur. En dus niet de IRA, de RAF en Al Quaida op één hoop te gooien. Of Al-Quaida en Hamas.
quote:
Allebei onder het mom van de islam.
Volgens mij opereren veel Palestijnse terreurbewegingen niet onder het mom van islam, maar onder het mom van een bezettingsmacht en een van grond verdreven volk. Dat maakt het niet perse beter, maar het mom en het doel zijn niet 'de islam'.
quote:
De bedreiging is de extremistische islam. Of dat nou Palestijnse idioten zijn of Pakistaanse de wortels van hun haat vinden haar oorsprong in de islam.

Een haat gericht op het Westen met haar fundamenten en principes. Tegen joden, christenen en ongelovigen.

Een kracht beleid zoals de VS en Israël dat hanteren is daarbij noodzakelijk en zeker niet een laffe Europese manier van "handelen".
Extremisme is een bedreiging. Momenteel is zeker moslim-extremisme een bedreiging. Simplificatie is ook een bedreiging, bijvoorbeeld omdat een simpele voorstelling ertoe leidt dat moslims over de hele wereld zich verbonden (zijn) gaan voelen met palestijnen, of tegen joden.

Ik ben niet zo'n aanhanger van - de vrienden van mijn vijanden zijn mijn vijanden-. Of -de vijanden van de vriend van mijn vijand is mijn vriend-. Dus ik zie geen reden om positie te kiezen in het Palestijns-Isrealisch conflict vanwege aanslagen in Europa. Hooguit wat meer ingevoelde inleving in de horror van een dagelijkse werkelijkheid met bommen en moorden zoals zij die daar al veel te lang kennen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')