Heb je het voorafgaande interview met de Engelse Moslimleider gezien, dat was pas erg. Toen ik hem voor het eerst hoorde spreken dacht ik nog: "Die moet wel wat zinnigs zeggen, hij spreek perfect Engels", dat bleekt nogal tegen te vallen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
Wat een hond die gozer bij nova
Toch niet met die lesbische SP-pot?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En we gaan lekker links verder op Ned 3 met Vara laat.
Dunno. Zullen we zo zien.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:09 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Toch niet met die lesbische SP-pot?
Hmm...dat moet dan een homo zijn....quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:09 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Claudiaquote:Toch niet met die lesbische SP-pot?
Vroeger kon het woord 'lesbisch' nog wel iets van erotiek bevatten maar dat was vlug over toen ik deze draak zag. Het oppervlakte van het gezicht van dat mens is bijna net zo groot als een klein Europees land.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:09 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Oh nee, het is de caberetier die nog nooit ook maar een glimlach op mijn gezicht heeft kunnen toveren.....Aan de andere kant: cabertier blijven zijn en toch geen gevoel voor humor hebben is ook een kwalitiet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:09 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is dubbelop. Overigens gaat er een complete walging uit naar dat schijnheilige gevalquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:09 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Volgens mij kijken alleen rechtse POL'ers daarnaarquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En we gaan lekker links verder op Ned 3 met Vara laat.
Niet grappig zijn en toch geld verdienen als cabertier moet hij mij ook maar eens leren.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:12 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Oh nee, het is de caberetier die nog nooit ook maar een glimlach op mijn gezicht heeft kunnen toveren.....Aan de andere kant: cabertier blijven zijn en toch geen gevoel voor humor hebben is ook een kwalitiet.
quote:Oh nee, het is de caberetier die nog nooit ook maar een glimlach op mijn gezicht heeft kunnen toveren.....Aan de andere kant: cabertier blijven zijn en toch geen gevoel voor humor hebben is ook een kwalitiet.
Rechtshandig wellicht.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij kijken alleen rechtse POL'ers daarnaar
Nou lachenquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:14 schreef Kaalhei het volgende:
"Houden de Marokkanen zich Cous-Coust?"
tiet veur un bafkequote:Op donderdag 18 maart 2004 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tijd voor een potje wancatan.
Helemaal mee eens.quote:Tja maar het was zo nodig om Milocevic er met een hoop geweld uit te schieten. Nu is de ene "etnische zuivering" vervangen door de ander .
Ja, rechts-georiënteerd, en wellicht rechtshandigquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Rechtshandig wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |