abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19939253
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, zelfs Mekietje.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.

Op MSN is er tevens gelegenheid tot het samenzweren tegen de Polen (want ze komen eran!).

Zuig on!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19939265
quote:
Nieuwe aanslag legt olie-export Zuid-Irak geheel stil 16-06-2004
(al. 5)

BAGDAD, 16 juni (AP) - Een aanslag op twee belangrijke oliepijpleidingen in het zuiden van Irak heeft de olieexport vanuit dat deel van het land woensdag geheel gestopt. De schade maakt het onmogelijk nog olie naar de terminal van Basra te pompen, aldus de Southern Oil Company. Reparatie van de leidingen zal zeker een week in beslag nemen.

Dinsdag hadden twee explosies langs de pijpleiding op het bij Basra gelegen schiereiland Faw de zuidelijke olie-export al gehalveerd.

Dinsdagavond laat werd ook een aanslag gepleegd op een pijpleiding in Noord-Irak, maar daar kan de export volgens een woordvoerder van de noordelijke tak van de Iraakse oliemaatschappij gewoon doorgaan. De aanslag werd gepleegd bij Dibis, 45 kilometer ten westen van Kirkuk. De brand die ontstond kon snel worden geblust.

De noordelijke pijpleidingen zijn het afgelopen jaar herhaaldelijk opgeblazen en het grootste deel van de export vond daarom plaats via de zuidelijke pijpleidingen.

De sluiting van de olieterminal in Basra heeft tot gevolg dat mogelijk anderhalf miljoen minder vaten olie per dag op de internationale markt komen. De OPEC zei woensdag grote niet-OPEC landen zoals Rusland en Mexico te vragen hun productie te verhogen om te voorkomen dat de prijzen teveel stijgen. Rusland liet weten niet meer te kunnen produceren dan het nu al doet.

Eerder deze maand besloot de OPEC om diezelfde reden de productie binnen haar lidstaten al op te voeren. Vanaf 1 juli wordt de maximumproductie van OPEC-landen 25,5 miljoen vaten per dag, tegen 23,5 nu. In augustus volgt indien nodig een tweede verhoging van 500.000 vaten per dag.

De hoogste veiligheidsfunctionaris van de Iraakse staatsoliemaatschappij Northern Oil, Ghazi Talabani, is woensdag op weg naar zijn werk in de Noord-Iraakse stad Kirkuk om het leven gebracht. Drie mannen openden het vuur op Talabani's auto toen diens lijfwacht op een drukke markt even was uitgestapt. De lijfwacht raakte gewond.

Talabani was een neef van Jalal Talabani, de leider van de Patriottische Unie van Koerdistan, een van de twee belangrijkste Koerdische partijen. Hij is het derde slachtoffer van toenemend geweld tegen Iraakse functionarissen in de aanloop tot de soevereiniteitsoverdracht van 30 juni. Zondag werd het hoofd culturele zaken van het ministerie van onderwijs gedood en daags daarvoor een onderminister van buitenlandse zaken.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 15:33:25 #3
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19939289
Wat zullen we nu aan den fiets hebben hangen?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_19939295
tvp
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:35:07 #5
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19939342
Suck the fistem.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_19939351
George W. Butters heeft iets teveel butter op zijn geitenkop .
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19939377
Yeh!.. suck the fystem
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 15:37:29 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19939417
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Where did I go wrong, sjalalala.
pi_19939421
quote:
Hihihi.

Drent.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:39:23 #10
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_19939468
quote:

popje
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:39:33 #11
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19939473
De reacties op het 'moslimschoolbrand'-nieuwsitem zijn weer om te huilen.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:40:21 #12
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_19939495
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[afbeelding]

Damn je ziet gewoon dat hij later een grote leider gaat worden
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_19939496
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[afbeelding]

Tja, zo loopt het met je af he, als je verwaarloosd bent in je jeugd.

En wat een vreselijk kind zeg. Als mijn kind er zo uitzag (hetgeen sowieso al een onmogelijkheid is, want kinderen krijgen doe ik niet an en adopteren ook niet), zou ik hem direct ombrengen.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 15:40:44 #14
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19939510
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:39 schreef Ype het volgende:
Het is ook om te huilen dat mensen dat lezen.
pi_19939517
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:37 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hihihi.

Drent.
U bepaalt wie Drent is, Herr ueber-Drent en voormalig Westerbork-Kapo Quest.
pi_19939518
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:39 schreef Ype het volgende:
Ze zullen het op de een of andere manier goedpraten, de extremistische autochtone fundamentalisten.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 15:41:22 #17
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19939533
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:40 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Op die foto lijk je trouwens op een oud schoolmaatje van de lagere school vroeger.
pi_19939535
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:40 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Net zo'n groot leider als Adolf Hitler, ja.
pi_19939545
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Op die foto lijk je trouwens op een oud schoolmaatje van de lagere school vroeger.
Dat is niet te hopen voor je.
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:42:51 #20
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19939572
quote:
Hindoes vernielen bioscopen om 'lesbische film' 16-06-2004

Radicale hindoes hebben in diverse Indiase steden vernielingen aangericht in bioscopen waar een Bollywood-film over een lesbisch paar wordt vertoond. Ze eisen dat de Indiase regering de film censureert of verbiedt.

In de noordelijke stad Varanasi werden dinsdag twaalf aanhangers van de radicale partij Shiv Sena opgepakt omdat ze de ruiten van een bioscoop hadden ingegooid en de vertoning hadden verstoord. In Indore, in Centraal-India, joeg de politie demonstranten weg die een bioscoop aan het plunderen waren.

Volgens Mukhtar Abbas Naqvi, ondervoorzitter van de Bharatiya Janata-partij, bevat de film Girlfriend scènes die indruisen tegen de Indiase cultuur en wil zijn partij dat de regering die uit de film knipt. Regisseur Kaaren Razdan vindt de kritiek onjuist omdat de Indiase raad voor censuur de film heeft goedgekeurd.

Ondertussen wordt de film ook door homo's en lesbiennes onder vuur genomen vanwege de psychotische karakterisering van het hoofdpersonage. "De film bewijst lesbiennes helemaal geen dienst door hen af te schilderen als mannenhatende psychopaten", aldus een recensent. Vanwege de controverse is de film wel razend populair en verdringen de mensen zich voor de bioscopen om een kaartje te bemachtigen.
Homoistische vrouwen
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:42:51 #21
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_19939573
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Tja, zo loopt het met je af he, als je verwaarloosd bent in je jeugd.

En wat een vreselijk kind zeg. Als mijn kind er zo uitzag (hetgeen sowieso al een onmogelijkheid is, want kinderen krijgen doe ik niet an en adopteren ook niet), zou ik hem direct ombrengen.
Ik kan je opmerking negeren, maar dat doe ik niet

Je hebt gelukkig wel zelfkennis.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_19939578
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

U bepaalt wie Drent is, Herr ueber-Drent en voormalig Westerbork-Kapo Quest.
Vergeet je blauwe pilletje vandaag niet te slikken he
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:43:40 #23
80268 kLowJow
That's Gay
pi_19939604
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:43 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Vergeet je blauwe pilletje vandaag niet te slikken he
Blauwe pilletjes
pi_19939613
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Net zo'n groot leider als Adolf Hitler, ja.
Ik vind je een erg grappige user, Dora
pi_19939626
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 15:42 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik kan je opmerking negeren, maar dat doe ik niet

Je hebt gelukkig wel zelfkennis.
Inderdaad, ik weet dat ik geweldig ben.

Had jij maar zelfkennis, dan was jij al lang ve brug afgesprongen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')