Ik heb een master degree in wiskunde, dus vertel maar.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:22 schreef Sidekick het volgende:
Maar goed, de slowchat gaat dan ook een dezer dagen veranderen, want zo gaat het iig niet langer.
Nog wat recents of allemaal oude koeien?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:13 schreef Silmarwen het volgende:Mijn slowchat wat doe je!!!
En aaahhh het zijn er genoeg
Zijn die tegenwoordig ook al te koop?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb een master degree in wiskunde, dus vertel maar.
Dat moet je even vragen aan Sidekickquote:Op donderdag 16 december 2004 13:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog wat recents of allemaal oude koeien?
Oude koeien uit de akkersloot halen is okay.quote:
Sod off.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat moet je even vragen aan Sidekick
En ik ben mod van Lifestyle!
Niet dat ik weet, maar toch zeker genoeg om bij de overheid te kunnen werken?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:16 schreef Parabola het volgende:
[..]
Zijn die tegenwoordig ook al te koop?
Sinds mijn vrijlating uit de fokkerkers.quote:
En waarom niet van polquote:Op donderdag 16 december 2004 13:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat moet je even vragen aan Sidekick
En ik ben mod van Lifestyle!
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sinds mijn vrijlating uit de fokkerkers.
Gewoon vaker gastslotjes zetten in POL, daarmee toon je de slechte werking aan van 2 mods.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat Sidekick maar niet oprot.
Dank je! Die van jouw ook trouwens! Blauwquote:Op donderdag 16 december 2004 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
Leuke website btw.
quote:HRH the Prince to inaugurate ‘Pavillon Maroc' in Amsterdam
By MAP 16/12/2004 | 11:44 GMT
HRH Prince Moulay Rachid arrived in Amsterdam yesterday evening to preside over, along with Prince Willem Alexander of Holland, the inauguration of the Pavillon Maroc, an exhibition organized under the High Patronage of HM King Mohammed VI of Morocco.
The two-day exhibition is part of cultural activities which will celebrate 400 years of relations between Morocco and the Netherlands.
An agreement was signed recently in Rabat between the representatives of the Dutch institution Nieuwe Kerk and the Moroccan Culture Ministry whereby it will lend the institution 300 ethnographic pieces as well as historic manuscripts belonging to the Royal and National Libraries for the exhibition
Zo ga je niet met onze Sidekick omquote:Op donderdag 16 december 2004 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat Sidekick maar niet oprot.
"HRH Prince Moulay Rachid arrived in Amsterdam yesterday evening "quote:
Wedden dat ie geen woord Nederlands spreekt?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"HRH Prince Moulay Rachid arrived in Amsterdam yesterday evening "
Ze nemen ons land over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |