quote:
Gepubliceerd | woensdag 3 augustus 2005. Gewijzigd | woensdag 3 augustus 09:01 uur.
Doordrinkbiertje breekt markt open
Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - Een nieuw biermerk opent de aanval op gevestigde namen als Heineken en Grolsch. Ondernemer Mark Schneider uit Groningen heeft met het merk Olm bijna zestig cafés onder de neus van de grote brouwers weggekaapt.
Olm rekent nog geen 60 euro per vat van 50 liter, waar de grote merken met prijzen van 80 euro al gauw 33 procent meer vragen. Het ‘doordrinkbiertje’, dat de ondernemer door levensmiddelentechnologen liet bedenken, wordt gebrouwen in België.
zeker weten, dat zijn studentenprijsjes he?quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:
Groningen
Volgens mij was dit Jezus' eerste zonde; hij vergreep zich aan de hoer en vroeg Johannes dit op te schrijvenquote:Oordeel niet over anderen; dan zal God niet oordelen over u. Want God zal u op dezelfde manier beoordelen als waarop u anderen beoordeelt, en hij zal u meten met de maat waarmee u anderen meet.
(Mattheüs 7 : 1-2)
Toen brachten de Farizeeën een vrouw bij hem die betrapt was op overspel, en zetten haar midden in de kring. 'Meester', zeiden ze, 'deze vrouw is op heterdaad betrapt toen ze overspel pleegde. Nu schrijft de wet van Mozes ons voor dat zulke vrouwen moeten worden gestenigd. Wat vind u daarvan ?'
.....
'Wie van u zonder zonde is, mag de eerste steen gooien' zei hij.
.....
Toe ze dat hoorden, gingen ze een voor een weg, de oudsten het eerst, en Jezus bleef alleen achter met de vrouw die in het midden stond. Hij richtte zich op en vroeg haar : 'Waar zijn ze gebleven ? Heeft niemand u veroordeeld ?' 'Niemand, Heer,' antwoordde ze. 'Ook ik veroordeel u niet', zei Jezus, 'Ga, maar zondig voortaan niet meer'.
(Johannes 8 : 3-11)
neem een lekkere olmquote:
en zo was het 'doordrinkbiertje' uitgevonden, you never get a second chance for a first impressionquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
'Wie van u zonder Olm is, mag de eerste Olm drinken' zei hij.
*Olm drinkt
Ik ben nu wel benieuwd geworden naar Olm.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:47 schreef Tafkahs het volgende:
en zo was het 'doordrinkbiertje' uitgevonden, you never get a second chance for a first impression
Ik dacht dat jij ook uit Groningen kwam. Waarop dat gebaseerd is weet ik ook niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd geworden naar Olm.
Zou het ooit naar de bewoonde wereld komen. België is dichterbij de randstad dan bij groningen
Twee adelaars onder elkaarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:19 schreef Lyrebird het volgende:
Moge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |