Nee, hooguit niet-blond.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef sigme het volgende:
Ik heb inmiddels wel 3 of 4 topics in NWS die ik volg, én een reeks in PTA. Ik begrijp nu waarom een tvp toch handig is. Had ik al gezegd dat ik sloom ben?
Dat er betere kerstborrels geweest zijn. Ach vroeger was toch alles beter.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
En wat mag jou wel niet dwars zitten?
Als je goed kijkt, zie je de vernietiging van hamer en sikkel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef du_ke het volgende:
Bankje fikken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Moest je betalen voor drank?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat er betere kerstborrels geweest zijn. Ach vroeger was toch alles beter.
Gelukkig niet. Anders was ik nóg eerder terug.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef RichardQuest het volgende:
Moest je betalen voor drank?
Het stonk welquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je de vernietiging van hamer en sikkel.
Wat mij eraan doet denken dat ik voornemens ben een topic te openen in TTK (zo heet het toch?, ben even vergeten waar het voor staat), om een leeslijstje voor mijn vakantie in februari te laten samenstellen.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat mij eraan doet denken dat ik voornemens ben een topic te openen in TTK (zo heet het toch?, ben even vergeten waar het voor staat), om een leeslijstje voor mijn vakantie in februari te laten samenstellen.
Had je de opmerking over desiderata gezien?
Viel wel mee. We hadden het ook ergens kunnen dumpen. Nu hebben we nog een keer plezier gehad van die bankquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:18 schreef MrX1982 het volgende:
Vandalisme.
Doel heiligt de middelen. Vuur is machtigquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef du_ke het volgende:
Viel wel mee. We hadden het ook ergens kunnen dumpen. Nu hebben we nog een keer plezier gehad van die bank.
Ik zal hem even opsnorren. Momentjequote:
Vergeef me als het antwoord even op zich laat wachten, ik stap zo op de bus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal hem even opsnorren. Momentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |