Feyenoordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, dan pak jij lekker een breezahkutje. Lekker over Erwin Koeman praten en dat feyenoord weer forza gaat.![]()
OMFG... wat een slijmjurk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:31 schreef zakjapannertje het volgende:
Camiel Eurlings trouwens bij Raymann, goh wat toevallig
Ik zou mijn linkerteelbal geven voor Mariannequote:
Met verdoving!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zou mijn linkerteelbal geven voor Marianne![]()
Met diervriendelijke verdovingquote:
Ik eet al geen eendenquote:Ik denk dat je dan eerst veganist moet worden, al gooi je vast hoge ogen met je eendentopic
Zeg, wat is dat voor een baggerkwaliteit?quote:
ja, dat is rtl4, de reden van upc is dat je dan maar een dikkere kabel moet kopen ofzo. Dit heeft altijd goed gewerkt verdommequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat voor een baggerkwaliteit?
Marianne, mijn rots in de branding, mijn alles, mijn leven!
JIJ verdient Marianne!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef pberends het volgende:
Voor Marianne:
[[url=http://img286.echo.cx/img286/8366/eendjesdag8zondag01mei2005044y.th.jpg]afbeelding][/URL]
Godverdomme, wat zijn dat voor een kankerhomokneuzen bij UPC?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja, dat is rtl4, de reden van upc is dat je dan maar een dikkere kabel moet kopen ofzo. Dit heeft altijd goed gewerkt verdomme
De wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:34 schreef zakjapannertje het volgende:
sjunnianen is trouwens zooo 612
Klootzakken die vinden dat je altijd te weinig betaalt in elk geval. Oewpeecee is net zo bagger als de kpn, het is jammer dat je alleen tussen die 2 kwaden kan kiezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Godverdomme, wat zijn dat voor een kankerhomokneuzen bij UPC?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ze kijkt wel heel zwoel, waar of niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat voor een baggerkwaliteit?
Marianne, mijn rots in de branding, mijn alles, mijn leven!
Ik vind haar oprecht heel erg mooi. Die glinstering in haar mooie grote bambi-ogen! Ik ben verliefd!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar ze kijkt wel heel zwoel, waar of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |