ja, met allerlei code die we niet mogen zien denk ik! Ik zag wat invulvelden voor het zoeken naar notes en klonen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:16 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat fok! eventjes totaal fucked-up was?
Ik telde er 25, en jij?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:24 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik kreeg anders een scherm met alle klonen van Ryan3. Dat was een indrukwekkende verzameling.
27,5quote:
Echt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, met allerlei code die we niet mogen zien denk ik! Ik zag wat invulvelden voor het zoeken naar notes en klonen!![]()
![]()
Yep, en tpl-code!quote:
Nou, erg zeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:18 schreef Monidique het volgende:
PANIEK! RED ALERT! BREAKING NEWS!
De koning van Saoedi-Arabië ligt in het ziekenhuis......
Doei,.
Het is nog geen bezoekuur, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:18 schreef Monidique het volgende:
PANIEK! RED ALERT! BREAKING NEWS!
De koning van Saoedi-Arabië ligt in het ziekenhuis......
Doei,.
Zeker, maar nu vind ik het te warm voor zo'n miereneukersdiscussie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef chairman.fx het volgende:
Reageer je nog in het Hypotheek topic Dave?
Stem JA!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:47 schreef DaveM het volgende:
[..]
Zeker, maar nu vind ik het te warm voor zo'n miereneukersdiscussie.
ik zeg JA tegen Nederland en dus NEE tegen de Europese Grondwet.quote:
quote:Privacy in het geding
Geplaatst onder: EU-Grondwet om 16.59 uur
Een concreet voorbeeld van terreinen waarop Nederland zijn vetorecht verliest is de privacy van onze gegevens.
Onlangs kwam de president van Litouwen met een plan om om providers te dwingen om ook wachtwoorden en pincodes van hun abonnees te laten bewaren. Dit zorgde voor veel consternatie in de Tweede Kamer.
Volgens SP-kamerlid Jan de Wit gaat het plan het niet redden, maar is het een goed voorbeeld wat er kan gebeuren wanneer de grondwet wordt ingevoerd. Op dit moment is Donner namelijk ook tegen, maar Nederland verliest zijn vetorecht over deze besluiten. Als Donner de ander landen niet kan overtuigen en een groot aantal Oost-Europese landen wil dat ze onze pincodes kunnen bewaren, staat Nederland machteloos.
Waarom noen je je eik Mutant01?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man in Casa zit zelfs de brouwerij van Heineken![]()
artikel enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
Hebben de ja-stemmers hier al eens over nagedacht? Nee zeker he?
[..]
enzo, wat nou enzo?quote:
Nee, wat een lap tekst. Geen zinquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:03 schreef DaveM het volgende:
[..]
ik zeg JA tegen Nederland en dus NEE tegen de Europese Grondwet.
heb jij die argumenten in m'n sig al eens bekeken?
onderbouwen aan de hand van de grondwet dat wij privacy beperkende maatregelen moeten overnemen uit brusselquote:
Hee Berends, wat vind je van die Turkse bij Rayman. Die is zo'n beetje van jouw generatiequote:
Damn, ik zag die posters van de PvdD in Utrecht, wat een geschreeuw, het lijkt Wilders wel. En op de poster staan dingen dat de grondwet het niet verdoofd castreren van dieren toestaat. Lijkt mij leugens..quote:
Niet gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hee Berends, wat vind je van die Turkse bij Rayman. Die is zo'n beetje van jouw generatie
Nederlands NEE eerst!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef Drugshond het volgende:
Heeft het uberhaupt nog wel zin om te stemmen.. bij een Frans "Non" ?
Ik zie alleen maar Rob Oudkerk in een rood shirtje. Hij maakt me bangquote:
Nou, versnipperen van haantjes is ook geen probleem voor de regering.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:17 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Damn, ik zag die posters van de PvdD in Utrecht, wat een geschreeuw, het lijkt Wilders wel. En op de poster staan dingen dat de grondwet het niet verdoofd castreren van dieren toestaat. Lijkt mij leugens..
Vieze vent inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Rob Oudkerk in een rood shirtje. Hij maakt me bang
Dat valt nou ook wel weer meequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, versnipperen van haantjes is ook geen probleem voor de regering.
Alleen voor Marianne zou ik VOOR stemmen. Wat een lekker ding is ze toch!![]()
![]()
quote:
Ja heb ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
Hebben de ja-stemmers hier al eens over nagedacht? Nee zeker he?
[..]
Nou, dan pak jij lekker een breezahkutje. Lekker over Erwin Koeman praten en dat feyenoord weer forza gaat.quote:
Doe geen moeite, ik heb al zoveel dingen van tegenstemmers gecorrigeerd. Van 'de commissie mag op een menigte inschieten' tot 'door de grondwet mag de Nederlandse overheid geen subsidie meer uitkeren'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |