artikel enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
Hebben de ja-stemmers hier al eens over nagedacht? Nee zeker he?
[..]
enzo, wat nou enzo?quote:
Nee, wat een lap tekst. Geen zinquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:03 schreef DaveM het volgende:
[..]
ik zeg JA tegen Nederland en dus NEE tegen de Europese Grondwet.
heb jij die argumenten in m'n sig al eens bekeken?
onderbouwen aan de hand van de grondwet dat wij privacy beperkende maatregelen moeten overnemen uit brusselquote:
Hee Berends, wat vind je van die Turkse bij Rayman. Die is zo'n beetje van jouw generatiequote:
Damn, ik zag die posters van de PvdD in Utrecht, wat een geschreeuw, het lijkt Wilders wel. En op de poster staan dingen dat de grondwet het niet verdoofd castreren van dieren toestaat. Lijkt mij leugens..quote:
Niet gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hee Berends, wat vind je van die Turkse bij Rayman. Die is zo'n beetje van jouw generatie
Nederlands NEE eerst!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef Drugshond het volgende:
Heeft het uberhaupt nog wel zin om te stemmen.. bij een Frans "Non" ?
Ik zie alleen maar Rob Oudkerk in een rood shirtje. Hij maakt me bangquote:
Nou, versnipperen van haantjes is ook geen probleem voor de regering.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:17 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Damn, ik zag die posters van de PvdD in Utrecht, wat een geschreeuw, het lijkt Wilders wel. En op de poster staan dingen dat de grondwet het niet verdoofd castreren van dieren toestaat. Lijkt mij leugens..
Vieze vent inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Rob Oudkerk in een rood shirtje. Hij maakt me bang
Dat valt nou ook wel weer meequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, versnipperen van haantjes is ook geen probleem voor de regering.
Alleen voor Marianne zou ik VOOR stemmen. Wat een lekker ding is ze toch!![]()
![]()
quote:
Ja heb ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
Hebben de ja-stemmers hier al eens over nagedacht? Nee zeker he?
[..]
Nou, dan pak jij lekker een breezahkutje. Lekker over Erwin Koeman praten en dat feyenoord weer forza gaat.quote:
Doe geen moeite, ik heb al zoveel dingen van tegenstemmers gecorrigeerd. Van 'de commissie mag op een menigte inschieten' tot 'door de grondwet mag de Nederlandse overheid geen subsidie meer uitkeren'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |