ja, met allerlei code die we niet mogen zien denk ik! Ik zag wat invulvelden voor het zoeken naar notes en klonen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:16 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat fok! eventjes totaal fucked-up was?
Ik telde er 25, en jij?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:24 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik kreeg anders een scherm met alle klonen van Ryan3. Dat was een indrukwekkende verzameling.
27,5quote:
Echt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, met allerlei code die we niet mogen zien denk ik! Ik zag wat invulvelden voor het zoeken naar notes en klonen!![]()
![]()
Yep, en tpl-code!quote:
Nou, erg zeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:18 schreef Monidique het volgende:
PANIEK! RED ALERT! BREAKING NEWS!
De koning van Saoedi-Arabië ligt in het ziekenhuis......
Doei,.
Het is nog geen bezoekuur, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:18 schreef Monidique het volgende:
PANIEK! RED ALERT! BREAKING NEWS!
De koning van Saoedi-Arabië ligt in het ziekenhuis......
Doei,.
Zeker, maar nu vind ik het te warm voor zo'n miereneukersdiscussie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef chairman.fx het volgende:
Reageer je nog in het Hypotheek topic Dave?
Stem JA!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:47 schreef DaveM het volgende:
[..]
Zeker, maar nu vind ik het te warm voor zo'n miereneukersdiscussie.
ik zeg JA tegen Nederland en dus NEE tegen de Europese Grondwet.quote:
quote:Privacy in het geding
Geplaatst onder: EU-Grondwet om 16.59 uur
Een concreet voorbeeld van terreinen waarop Nederland zijn vetorecht verliest is de privacy van onze gegevens.
Onlangs kwam de president van Litouwen met een plan om om providers te dwingen om ook wachtwoorden en pincodes van hun abonnees te laten bewaren. Dit zorgde voor veel consternatie in de Tweede Kamer.
Volgens SP-kamerlid Jan de Wit gaat het plan het niet redden, maar is het een goed voorbeeld wat er kan gebeuren wanneer de grondwet wordt ingevoerd. Op dit moment is Donner namelijk ook tegen, maar Nederland verliest zijn vetorecht over deze besluiten. Als Donner de ander landen niet kan overtuigen en een groot aantal Oost-Europese landen wil dat ze onze pincodes kunnen bewaren, staat Nederland machteloos.
Waarom noen je je eik Mutant01?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man in Casa zit zelfs de brouwerij van Heineken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |