Het is voor mongolen die door hun gebrekkige woordenkennis niet weten hoe ze iets uit moeten drukken.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:39 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik vind bling bling wel wat hebben...............
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:47 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga die smiley met de fokblock proberen te blocken.
want?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoerende kut kanker werk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet leuk enzoquote:
Waarom doe je het dan?quote:
Om me hand niet te hoeven ophouden?quote:
Wat heb je alweer gestudeerd?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Om me hand niet te hoeven ophouden?
Linkse uitbater, dat moge duidelijk zijn.quote:DEN HAAG - De overheid zal 20 miljoen euro per jaar kwijt zijn om de verliezen te compenseren op de exploitatie van de toch al kostbare Betuwelijn. Dat verwacht directeur B. Klerk van ProRail, de beoogde toekomstige uitbater van de goederenspoorlijn.
Zie profiel, Hoger Laboratorium Onderwijsquote:Op donderdag 21 april 2005 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat heb je alweer gestudeerd?
is daar niks in te doen of heb je daar geen zin (meer) in?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zie profiel, Hoger Laboratorium Onderwijs
Mag ik niks in doen, afgekeurtquote:Op donderdag 21 april 2005 21:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
is daar niks in te doen of heb je daar geen zin (meer) in?
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mag ik niks in doen, afgekeurt
Doe je dan niet dezelfde soort handelingen als in HLO?quote:En ik was tot op heden te duur voor de ICT. Gelukkig trekt die markt weer aan.
Uitrekenen hoeveel blauwzuurgas nodig is om...quote:
voor fusten hebben we handige karretje! Of ik laat het iemand doen, wel zo simpel.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]Maar je mag wel met fusten sjouwen of zo? Ik snap 'm even niet.
[..]
Ondanks dat je bij het HHLe behoorlijk dosis Informatica kreeg is het niet hetzelfde.quote:Doe je dan niet dezelfde soort handelingen als in HLO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |