modjes zijn alleen maar users met een kleurtje..quote:Op woensdag 2 november 2005 21:53 schreef MrX1982 het volgende:
Wat trouwens wel voor Floripas pleit is dat sizzler ontkende dat Floripas een kloon is.
Hard studeren, jong.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar zal ik voorlopig niet voor in aanmerking komen.
Nee, ik zat meer te denken aan iets van ethiek, politiek, biometrie of iets.quote:
Zo, jij bezit dus weer géén vrouwelijke intuitie.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is slechts een optelsom van feiten en fingerspitzengefühl. Aan criminaliseren doe ik niet![]()
Dat is zo.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef Tafkahs het volgende:
modjes zijn alleen maar users met een kleurtje..
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, zelfs provocateurs.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:05 schreef Floripas het volgende:
Over geblaat.
Is mannelijke intuïtie ook goed?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:09 schreef Floripas het volgende:
Zo, jij bezit dus weer géén vrouwelijke intuitie.
Grote kans dat ze dan ook direct langskomen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef gelly het volgende:
Moet ik ook de politie bellen als ik iemand met een Lonsdale-sweater langs een moskee zie lopenKomt er dan ook een arrestatieteam ?
Oh, je wilt een biertje komen drinken.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, ik zat meer te denken aan iets van ethiek, politiek, biometrie of iets.
Ik weet dat je een PhD letterkunde (achtig?) heb, maar je kan vast wel over iets anders dicussieren.
Ik ga nu slechts studeren uit interesse/voor de lol. Als ik daar ooit nog iets zinnigs mee kan doen is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hard studeren, jong.
Of in deeltijd, als het je écht interesseert.
Ach ja je moet er toch het beste van maken.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:13 schreef Floripas het volgende:
Blijkbaar vals, in dit geval.
Ook goed. Mail staat in profiel.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, je wilt een biertje komen drinken.
Zeg dat dan, zeg.
Dan kan ik het je aanraden om het in deeltijd te doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ga nu slechts studeren uit interesse/voor de lol. Als ik daar ooit nog iets zinnigs mee kan doen is het mooi meegenomen.
Hoelang mogen we nog van jou genieten?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
modjes zijn alleen maar users met een kleurtje..
Zo, pleit maar.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ook goed. Mail staat in profiel.
Kan ik gelijk voor je pleiten dat je geen kloon bent
[afbeelding]
deze dus
Wie wil er tegenwoordig nog advocaat zijn?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoelang mogen we nog van jou genieten?
Gaat hard zo met al die liquidaties in Amsterdam, vanavond alweer 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |