Roebelhoeren zijn sowieso zeldzaam.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:18 schreef George-Butters het volgende:
je bent een zeldzame roebelhoer!
uberhaupt!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Roebelhoeren zijn sowieso zeldzaam.
964 pagina's inclusief register.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe dik is Gibbon eigenlijk - in het Nederlands?
rest artikel: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1124859554208.htmlquote:Promoveren hoort niet op hogescholen
ROTTERDAM, 24 AUG. Hogescholen dienen zich in hun onderzoeksactiviteiten te beperken tot de beroepspraktijk. Het recht op het verlenen van de onderzoekstitel (PhD) blijft voorbehouden aan universiteiten.
Dat adviseert de Adviesraad voor het Wetenschaps- en Technologiebeleid (AWT) aan minister Van der Hoeven. Het advies zou vanmiddag in ontvangst worden genomen door staatssecretaris Rutte. In een eerste reactie liet Rutte weten het met de AWT eens te zijn dat het hbo zich met zijn onderzoek moet beperken tot de beroepspraktijk.
Van der Hoeven had de AWT gevraagd om een advies uit te brengen over de plaats en functie van onderzoeksactiviteiten in hogescholen. Sinds een paar jaar wint onderzoek terrein op hogescholen. Deze academic drift van het hbo leidt tot wrijving met de universiteiten, die hun monopolie bedreigd zien worden.
Ik ben erg benieuwd. Hetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
De hoofdstukken die volgen op de val van het West-Romeinse Rijk zijn overigens het interessantst, zoals de opkomst van de Islam en de oorlogen in Italie.
Wist ik maar waar je het over had, Richard. Zulke muziek heb ik nog nooit in mijn bezit gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:23 schreef RichardQuest het volgende:
Heb je weer nieuwe muziek gevonden die het altijd goed doet op feestjes, Coen?.
Je topictitel?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wist ik maar waar je het over had, Richard. Zulke muziek heb ik nog nooit in mijn bezit gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |