Roebelhoeren zijn sowieso zeldzaam.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:18 schreef George-Butters het volgende:
je bent een zeldzame roebelhoer!
uberhaupt!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Roebelhoeren zijn sowieso zeldzaam.
964 pagina's inclusief register.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe dik is Gibbon eigenlijk - in het Nederlands?
rest artikel: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1124859554208.htmlquote:Promoveren hoort niet op hogescholen
ROTTERDAM, 24 AUG. Hogescholen dienen zich in hun onderzoeksactiviteiten te beperken tot de beroepspraktijk. Het recht op het verlenen van de onderzoekstitel (PhD) blijft voorbehouden aan universiteiten.
Dat adviseert de Adviesraad voor het Wetenschaps- en Technologiebeleid (AWT) aan minister Van der Hoeven. Het advies zou vanmiddag in ontvangst worden genomen door staatssecretaris Rutte. In een eerste reactie liet Rutte weten het met de AWT eens te zijn dat het hbo zich met zijn onderzoek moet beperken tot de beroepspraktijk.
Van der Hoeven had de AWT gevraagd om een advies uit te brengen over de plaats en functie van onderzoeksactiviteiten in hogescholen. Sinds een paar jaar wint onderzoek terrein op hogescholen. Deze academic drift van het hbo leidt tot wrijving met de universiteiten, die hun monopolie bedreigd zien worden.
Ik ben erg benieuwd. Hetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
De hoofdstukken die volgen op de val van het West-Romeinse Rijk zijn overigens het interessantst, zoals de opkomst van de Islam en de oorlogen in Italie.
Wist ik maar waar je het over had, Richard. Zulke muziek heb ik nog nooit in mijn bezit gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:23 schreef RichardQuest het volgende:
Heb je weer nieuwe muziek gevonden die het altijd goed doet op feestjes, Coen?.
Je topictitel?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wist ik maar waar je het over had, Richard. Zulke muziek heb ik nog nooit in mijn bezit gehad.
Wel een mooi logo hè?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha. Het tweede deel van het antwoord blijft hetzelfde..
Idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:26 schreef George-Butters het volgende:
hehe, lijkt me duidelijk:
[..]
rest artikel: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1124859554208.html
Schitterend.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wel een mooi logo hè?
[afbeelding]
Ik was toevallig vandaag in Tilburg en ik durf dit wel te bevestigen. Was je met de bejaarden op stap?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef RichardQuest het volgende:
Ik was vandaag trouwens in Rotterdam, leuke stad hoor...maar heel anders dan Eindhoven, Tilburg, Breda, Nijmegen of Den Bosch..
Ohja, dat wilde ik nog zeggen:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef RichardQuest het volgende:
Ik was vandaag trouwens in Rotterdam, leuke stad hoor...maar heel anders dan Eindhoven, Tilburg, Breda, Nijmegen of Den Bosch..
Nee, dat doe ik niet meer....die hebben een nieuw reismaatje, want anders kom ik echt nergens: ze vinden het leuk om uren in de C&A te hangenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik was toevallig vandaag in Tilburg en ik durf dit wel te bevestigen. Was je met de bejaarden op stap?
De komende weken geen tijd meer voor vrees ik...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, dat wilde ik nog zeggen:
Ze hebben er een strand aangelegd: http://www.strandaandemaas.nl/read/rotterdam/
Best gezellig.
Ja, dat heb ik ook gedaan. Prachtigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
Het is niet alleen China town. Loop de West-Kruiskade maar eens af.
Je passeert de hele wereld
De beroemde Rotterdamse bruine cafe's. Daar zitten de échte Rotterdammers. Mooi dat ik daar nooit komquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:23 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, dat heb ik ook gedaan. Prachtig. Ineens een hoop Indiashops, en dan opeens Afrokapsalons en zo. Mooi hoor
. En ergens tussendoor zitten de Hollanders in de kroeg zich helemaal laveloos te zuipen, woensdag om 1 uur 's middags
.
Ik heb het gezien. Wiegel is tot nu toe het hoogtepunt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef sizzler het volgende:
Zo, ik heb ook maar eens een weblog aangemaakt.![]()
En dan alleen de foto zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Wiegel is tot nu toe het hoogtepunt.
Whehe, mijn kringlooptelevisie doet het al jaren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef du_ke het volgende:M'n TV heeft het vandaag begeven. Nog geen 8 maand oud
. Klote rommel van de mediamarkt
. Zul je zien dat ik dat ding ook nog daarheen moet slepen
.
Dat zal je leren om niet meer naar Talpa te kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef du_ke het volgende:M'n TV heeft het vandaag begeven. Nog geen 8 maand oud
.
Hij stond gewoon op 2quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zal je leren om niet meer naar Talpa te kijken.
Ws wel ja. En dan sturen zij hem weer door naar een reparatieservice. Die laat hem een paar weken in een hoekje staan, blazen er wat stof uit, sturen hem weer terug, jij neemt hem mee naar huis, komt er thuis achter dat hij het nog steeds niet doet, moet je weer terug, weer je tv een paar weken kwijt....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef du_ke het volgende:M'n TV heeft het vandaag begeven. Nog geen 8 maand oud
.
Voetbal draait toch al lang niet meer om de affectie met een stad. Het gaat gewoon om geldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Dat ook. Ik zie alleen niet in wat die 8 buitenlanders bij Ajax doen. Die hebben toch totaal geen affectie met Ajax behalve die paar miljoen euro's.
zoiets kan alleen uit de mond van een Feijenoorder komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Dat ook. Ik zie alleen niet in wat die 8 buitenlanders bij Ajax doen. Die hebben toch totaal geen affectie met Ajax behalve die paar miljoen euro's.
Daarom juist. Homegrown is veel goedkoper. De helft van het budget gaat al snel naar de salarissen van spelers. Alle reden om niet al te veel dure buitenlanders te kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voetbal draait toch al lang niet meer om de affectie met een stad. Het gaat gewoon om geld
Ja maar wellicht is er niet voldoende talent of is de homegrown niet sterk genoeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
Daarom juist. Homegrown is veel goedkoper. De helft van het budget gaat al snel naar de salarissen van spelers. Alle reden om niet al te veel dure buitenlanders te kopen.
Inderdaad, Sinds Johan Cruijff naar Feijenoord is gegaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voetbal draait toch al lang niet meer om de affectie met een stad. Het gaat gewoon om geld
Zit er niemand op de bank? Znaider ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Lekkere selectie heeft Ajax. 8 buitenlanders en 3 allochtonen.
Gaat erg goed met dat homegrown gedoe.
Zelfs toen draaide het al om geldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef RichardQuest het volgende:
Inderdaad, Sinds Johan Cruijff naar Feijenoord is gegaan.
Is dat niet die Mof?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zit er niemand op de bank? Znaider ofzo?
Bijna een miljoen mensen wonen rond Amsterdam. En dan nog alle Ajax-fans in de rest van het land.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja maar wellicht is er niet voldoende talent of is de homegrown niet sterk genoeg.
Ik weet er verder ook niets van af. Kijk nooit naar voetbal
Als je afstandsbediening het maar doetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij stond gewoon op 2. Of beter gezegd ik zette hem aan en na een halve minuut was het flits en niets meer
.
Ja maar die kunnen niet allemaal voetballen lijkt mequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
Bijna een miljoen mensen wonen rond Amsterdam. En dan nog alle Ajax-fans in de rest van het land.
onzin, Ajax is een wereldclub, heeft fans over de hele wereldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Bijna een miljoen mensen wonen rond Amsterdam. En dan nog alle Ajax-fans in de rest van het land.
Dus de basis is wel 100% homegrown?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
onzin, Ajax is een wereldclub, heeft fans over de hele wereld
http://www.sciencedaily.com/releases/2005/08/050824081334.htmquote:The current warming trends in the Arctic may shove the Arctic system into a seasonally ice-free state not seen for more than one million years, according to a new report. The melting is accelerating, and a team of researchers were unable to identify any natural processes that might slow the de-icing of the Arctic.
afgezien van de verplichte Chinees en Indier: jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus de basis is wel 100% homegrown?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |