Verder zie ik niet in wat het plakken van het etiketje PvdA nu aan de argumentatie toevoegt bijhalve een poging zaken te sentimentaliseren.quote:Op dinsdag 16 november 2004 04:51 schreef sjun het volgende:
Ter informatie: De UvA staat bekend als PvdA-bolwerk. De studie politicologie is ook zeer goed aangeschreven als kruiwagen om het binnen de PvdA verder te brengen.
Net als het etiketje geitenneukers.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verder zie ik niet in wat het plakken van het etiketje PvdA nu aan de argumentatie toevoegt bijhalve een poging zaken te sentimentaliseren.
Helaas, dit topic is succesvoller.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:05 schreef du_ke het volgende:
Ik was zo veel eerder!!
Verder zie ik niet in wat het plakken van het etiketje VARA nu aan de argumentatie toevoegt bijhalve een poging zaken te sentimentaliseren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:39 schreef sjun het volgende:
Je vergeet even hoe de man in een geregisseerde thuiswedstrijd bij de VARA! Paul Cliteur als bureaugeleerde trachtte weg te zetten door vooral niet in te gaan op de vragen die de man opwierp terwijl de allerminst neutrale gespreksleidster samen met Job de aanval inzette op Cliteur in plaats van dat zij Cohen tot het gespreksonderwerp bepaalde.
Hou op met sentimentaliseren, etiket!quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ben je ook aan het sentimentaliseren als je anderen sentimentaliserend noemt? Wel toch?
Daar staat 'ie. *driftig wijst*quote:
stfuquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:00 schreef PJORourke het volgende:
He is tijd voor een tvp-verbod. Je reinste topicvervuiling.
Wat een sentimentele etiket plak je er nu weer op zeg.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een slechte titel.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat een sentimentele etiket plak je er nu weer op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |