66 % geintegreerd. (niet slecht).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
Yo yo niggers in tha hood
Laat me raden die nieuwe clip gaat over geweld, vrouwen en geld?
Dat is arbitrair. Daar zitten nog woorden in, zij het nauwelijks herkenbaar.quote:Rap, urban en r&b is de laagste soort "muziek".
Wat een lul.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:50 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Goed gegokt: Overheid pakt externe effecten fout aan: nog meer subsidie
Dat meneer er werkelijk niets tegenin kan brengen heeft ie kennelijk nog niet helemaal in de gaten.
Hmm dat moet beter kunnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef Drugshond het volgende:
66 % geintegreerd. (niet slecht).
Ben jij een neger?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm dat moet beter kunnen.
Wat was de link ook alweer naar die coole shit van 50cent?
De woordenschat in dat soort muziek overstijgt de 10 nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is arbitrair. Daar zitten nog woorden in, zij het nauwelijks herkenbaar.
Hoe dan ook, na de zoveelste klotentitel kus ik jullie welterusten.
.
Hij wekt bij mij trouwens al een hele tijd enige irritatie op hoor. Hij zit met een poeha te posten alsof hij de grote deskundige is, in feite weet hij echt niets.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een lul.
Hij geeft werkelijk een nog zaaddodender antwoord dan al rekening mee was gehouden. Nou ja, dan weet je dus hoe je kunt reageren op zijn google-wijsheden. Iets met pepermunt.![]()
Nope.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:57 schreef chairman.fx het volgende:
Ben jij een neger?
groot gelijk en ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
.
Nee, maar dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:58 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Hij wekt bij mij trouwens al een hele tijd enige irritatie op hoor. Hij zit met een poeha te posten alsof hij de grote deskundige is, in feite weet hij echt niets.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef chairman.fx het volgende:
Je mag wel een keer langskomen!
Jo Swa, ik diss iedereen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
![]()
Dan speel ik Eminem. Kunnen we battlen
Yo yo nigga. Me white boy gonna diss you black boyquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:06 schreef chairman.fx het volgende:
Jo Swa, ik diss iedereen!
Fifty in tha house! G-Unit!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
.
Wat ben ik benieuwd wat Johan hiervan denkt, of zou hij rtl5 aan het kijken zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yo yo nigga. Me white boy gonna diss you black boy
[afbeelding]
Aiiiight![]()
Hij leest stiekem mee en wil ook meedoen met de battle der battlesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:12 schreef chairman.fx het volgende:
Wat ben ik benieuwd wat Johan hiervan denkt, of zou hij rtl5 aan het kijken zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |