Jij schrijft een verhaaltje over economie >> ik zeg dat ik dit verhaaltje niet zie zitten >> jij zegt dat ik het verhaaltje niet heb begrepen >> ik vraag waarom jij denkt dat ik het niet begrepen heb >> jij begrijpt de vraag niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:36 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
edit: ik heb geen idee wat je schrijft.
Natuurlijk met een zaaddodend kort antwoord en een poging om je zwart te maken door een mantra te gebruiken. The usual zeg maar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:38 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig tegenin te brengen valt. De hele milieuhysterie wordt er op zeer effectieve manier mee onderuit gehaald. Maar met name Sidekick en Monidique zitten zich nu suf te prakkezeren over wat ze erop zullen zeggen.
Hoeveul megabites mot ik downladen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als een zonnetje:
amd64 3000+
6600 GT
1024 mb
Hmm dat is wel logisch ja. Bij mij hapert hij wat heb ik het ideequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:39 schreef George-Butters het volgende:
Als een zonnetje:
amd64 3000+
6600 GT
1024 mb
noem me dan tenminste goochem, dan had ik nog begrip, Yo-henquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Help me nou eens een keer, bijgoochem.
riiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef chairman.fx het volgende:
Hebben jullie de nieuwe video van fifty al gezien, je kan live streamen van de fifty site ("Just a little bit").
Je bent het niet eens met de onderliggende schoonheid van het marktmechanisme? Dat is namelijk wat ik schreef.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij schrijft een verhaaltje over economie >> ik zeg dat ik dit verhaaltje niet zie zitten >> jij zegt dat ik het verhaaltje niet heb begrepen >> ik vraag waarom jij denkt dat ik het niet begrepen heb >> jij begrijpt de vraag niet.![]()
Ik had liever gezien dat die dood was.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef chairman.fx het volgende:
Hebben jullie de nieuwe video van fifty al gezien, je kan live streamen van de fifty site ("Just a little bit").
Echt hoor,quote:
Heeft dat mechanisme altijd de markt bepaald?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:44 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Je bent het niet eens met de onderliggende schoonheid van het marktmechanisme? Dat is namelijk wat ik schreef.
ingepakt 2 gig, als iso 4,0 gigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoeveul megabites mot ik downladen?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ingepakt 2 gig, als iso 4,0 gig
Ik vond je verhaaltje (hoewel erg mooi) simpelweg nietszeggend. Datzelfde verhaal kun je bezien vanuit elke andere wetenschap ophangen, met de stelling dat die wetenschap het meest omvattend is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:44 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Je bent het niet eens met de onderliggende schoonheid van het marktmechanisme? Dat is namelijk wat ik schreef.
Als je dat doet, krijg je dan het typische 'negergevoel' ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:45 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Echt hoor,
je moet klikken op " Watch the Video for "Just A Little Bit" ". Gewoon nep gegevens invullen, en dan submit, live streamen.
Ik ben allergisch voor "bling bling", maar niet voor de bling bling zelf.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zie je toch in die klotenmuziek, Underworld?
Goed gegokt: Overheid pakt externe effecten fout aan: nog meer subsidiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Natuurlijk met een zaaddodend kort antwoord en een poging om je zwart te maken door een mantra te gebruiken. The usual zeg maar.
Duffe alfaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, hoe heet dat wetenschappelijk gereedschap ook alweer waarbij bolletjes tegen elkaar botsen?
quote:Newton's Cradle
Newton's Cradle consists of several metal balls (usually 5) suspended from a rack by wires or rods, such that they line up and are in contact when in a resting position. There are two wires attached to each ball to keep the pendulum motion in one plane.
Niet zo heel veel. Als het een leuk deuntje heeft heb ik er niet zoveel op tegen. Het leukste is echter om jullie reactie te zien (vooral jij) als ik fifty aanhaalquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zie je toch in die klotenmuziek, Underworld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |