Ik denk dat je het niet hebt begrepen. Mijn reactie was enkel een toelichting op de schoonheid van het fundamentele mechanisme. Het was geen pleidooi voor een laisse fair staat. Het is jammer dat mensen geen onderscheid kunnen maken tussen fundamenten en details, net zoals in de economische politiek vaak fouten in het fundamenteel sociaal economisch systeem worden gekoppeld aan het gaan en staan van de conjunctuur.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jouw dramatische visie op economie, en het alomvattende karakter daarvan.
Zo hoort het!quote:
Volgende week ben ik aan de beurtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:26 schreef George-Butters het volgende:
BEN DR WEEEEEEEEERRRRRR!!!!!!!!
SLOPUUUUUUHHHHHH
ff gta San Andreas opstarten.
Gezuipt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:26 schreef George-Butters het volgende:
SLOPUUUUUUHHHHHH
Slet naar mijn hart!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:26 schreef George-Butters het volgende:
SLOPUUUUUUHHHHHH
is 't wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:26 schreef George-Butters het volgende:
SLOPUUUUUUHHHHHH
Schitterend hoe je dit allemaal weet af te leiden uit mijn post. Kun je me ook vertellen welk onderdeel van mijn post jou de indruk gaf dat ik hierop doelde, jouw eerdere post niet begreep, en hoe alles wat ik in mijn voorgaande vragen niet ondervangen heb n.a.v. mijn post op mij van toepassing zou zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:22 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet hebt begrepen. Mijn reactie was enkel een toelichting op de schoonheid van het fundamentele mechanisme. Het was geen pleidooi voor een laisse fair staat. Het is jammer dat mensen geen onderscheid kunnen maken tussen fundamenten en details, net zoals in de economische politiek vaak fouten in het fundamenteel sociaal economisch systeem worden gekoppeld aan het gaan en staan van de conjunctuur.
The beauty lies within.
You sure may say that....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
wow speedfreak1 dat zijn de grotere posts
Draait hij bij jouw goed?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:30 schreef George-Butters het volgende:
Zekers, lekker lomp.
Daar hou ik wel van. Wel weer even wennen aan de besturing.
aansteeklontquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, hoe heet dat wetenschappelijk gereedschap ook alweer waarbij bolletjes tegen elkaar botsen?
Nu maar wachten op reply's. Wat ik overigens bijzonder zou vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:35 schreef speedfreak1 het volgende:
You sure may say that....
edit: ik heb geen idee wat je schrijft.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Schitterend hoe je dit allemaal weet af te leiden uit mijn post. Kun je me ook vertellen welk onderdeel van mijn post jou de indruk gaf dat ik hierop doelde, jouw eerdere post niet begreep, en hoe alles wat ik in mijn voorgaande vragen niet ondervangen heb n.a.v. mijn post op mij van toepassing zou zijn?
Ik denk dat er weinig tegenin te brengen valt. De hele milieuhysterie wordt er op zeer effectieve manier mee onderuit gehaald. Maar met name Sidekick en Monidique zitten zich nu suf te prakkezeren over wat ze erop zullen zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nu maar wachten op reply's. Wat ik overigens bijzonder zou vinden
Cockring?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, hoe heet dat wetenschappelijk gereedschap ook alweer waarbij bolletjes tegen elkaar botsen?
Het is natuurlijk ook wat leeswerk. Wellicht zijn ze zich aan het beraden om iets te posten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:38 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik denk dat er weinig tegenin te brengen valt. De hele milieuhysterie wordt er op zeer effectieve manier mee onderuit gehaald. Maar met name Sidekick en Monidique zitten zich nu suf te prakkezeren over wat ze erop zullen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |