Als het maar niet economisch is, dan...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als het maar niet economisch is.
Ik heb mijn redenen en die ga ik niet meer postenquote:
Waar zag je dat precies aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jammer dat hoogervorst niet hardop durft te zeggen dat het gebrek van vertrouwen van de VVD achterban vooral ligt aan de recente optredens van van Aartsen. Je zag het hem echtere denken....
Ja, van Aartsen is echt een van de meest mislukte politici die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jammer dat hoogervorst niet hardop durft te zeggen dat het gebrek van vertrouwen van de VVD achterban vooral ligt aan de recente optredens van van Aartsen. Je zag het hem echtere denken....
Keek hij er ook zuur bij?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hij twijfelde toen Pauw het hem vroeg
Economie is het meest omvattende vakgebied wat aan alle aspecten raakt. Waar je ook kijkt, alles heeft een economische grond. Het economisch netwerk stuurt alle dagelijkse handelingen door het interpreteren en omzetten van individuele wensen. Alles wordt aan de hand van marktsignalen (bijvoorbeeld het prijsmechanisme) vertaald tot een ge-olied systeem wat voor optimale uitkomsten zorgt; pure schoonheid. Veel mensen realiseren zich niet wat een enorme prestatie het is om zoveel acties tegelijk te coordineren met zo'n simpel en goed werkend mechanisme.quote:
Dit is een misvatting die onder meer economen leeft. Raar volk, die economen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:04 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Economie is het meest omvattende vakgebied wat aan alle aspecten raakt. Waar je ook kijkt, alles heeft een economische grond. Het economisch netwerk stuurt alle dagelijkse handelingen door het interpreteren en omzetten van individuele wensen. Alles wordt aan de hand van marktsignalen (bijvoorbeeld het prijsmechanisme) vertaald tot een ge-olied systeem wat voor optimale uitkomsten zorgt; pure schoonheid. Veel mensen realiseren zich niet wat een enorme prestatie het is om zoveel acties tegelijk te coordineren met zo'n simpel en goed werkend mechanisme.
Wat is een misvatting?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit is een misvatting die onder meer economen leeft. Raar volk, die economen..
Heel goed, mijn beste leerling van de klas.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:08 schreef chairman.fx het volgende:
Alles moet KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!
Ja, en nu gedifferentieerd naar het Egypte van voor de Zeevolkeren, de laat-Romeinse dwangstaat en Japan graag. Met een beschouwing over Braudel's opvattingen over prijsvorming.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:04 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Economie is het meest omvattende vakgebied wat aan alle aspecten raakt. Waar je ook kijkt, alles heeft een economische grond. Het economisch netwerk stuurt alle dagelijkse handelingen door het interpreteren en omzetten van individuele wensen. Alles wordt aan de hand van marktsignalen (bijvoorbeeld het prijsmechanisme) vertaald tot een ge-olied systeem wat voor optimale uitkomsten zorgt; pure schoonheid. Veel mensen realiseren zich niet wat een enorme prestatie het is om zoveel acties tegelijk te coordineren met zo'n simpel en goed werkend mechanisme.
Want?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb net alles op straat lopen slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |