Nee die heb ik nooit gezien. Ik let meestal op het overige verkeer. Aangezien Nederlanders niet zo goed kunnen rijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:51 schreef du_ke het volgende:Wel eens een spoorsloot bekeken? Komen stukken minder 6 potige kikkers in voor dan in een schouwsloot langs een snelweg.
In de stad wonen altijd van die geflipte milieu adepten.quote:Een boomhut in de stad inderdaad. En dan die constante herrie. Heb ik toch liever een trein
die een paar keer per uur voorbij komt.
och binnen afzienbare tijd krijgen we het dieselduppie van Zalmquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:13 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn vader heeft een diesel auto zonder roetfilter. Alleen is het geen oude diesel maar een nieuwe![]()
Zalmquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:14 schreef du_ke het volgende:
och binnen afzienbare tijd krijgen we het dieselduppie van Zalm.
Het wordt weer eens tijd voor een ouderwetse nostalgische <zionisten-groet>quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:12 schreef Monidique het volgende:
Zeg het maar, wat moet ik zeggen?
Wielrennen is sws niet echt gezond heb ik het ideequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:16 schreef du_ke het volgende:
Lijkt me ook heerlijk voor zo'n renner om een halve etappe lang achter zo'n motor te zitten.
23 maar ik spreek namens mijn vader en al die andere automobilisten die dit land draaiende houdenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:17 schreef du_ke het volgende:
Jij wil dat terug? Hoe oud ben je knakker?
Neuh vind het een prachtige sport maar gezond kan het nooit zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wielrennen is sws niet echt gezond heb ik het idee![]()
Ah gut. Nou dan mag het hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
23 maar ik spreek namens mijn vader en al die andere automobilisten die dit land draaiende houden![]()
Wielrennen is idd een prachtige sport. Ik kijk er graag naarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:20 schreef du_ke het volgende:
Neuh vind het een prachtige sport maar gezond kan het nooit zijn.
Je bent toch niet voor Armstrong? Anders hebben we er weer een onoverbrugbaar meningsverschil bij
Wanneer je een land hebt gevonden dat nog zo links en naief is dat het economische vluchtelingen zoals jij toelaat.quote:
Bram Tankink, hij heeft overigens wel van fiets gewisseld.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:22 schreef Harry_Sack het volgende:
wie was nou die dude wiens zadel afbrak en die toch doorfietste laatst?
Heb jij ook een topic-generator?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bram Tankink, hij heeft overigens wel van fiets gewisseld.
Nee wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:21 schreef du_ke het volgende:
Ah gut. Nou dan mag het hoor. Je weet wel dat het eigenlijk vanuit Lubbers komt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |