Dat is je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 14 november 2005 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
En als je een been hebt?
Bagger natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is je eigen verantwoordelijkheid.
En natuurlijk...quote:Op maandag 14 november 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Baggerbeen? Ik ken wel broodpoot.
Van je avonturen in Italie zeker?quote:Op maandag 14 november 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Rassenrellen in Nederlandquote:Zwarte Pieten geschopt voor snoep
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Noordhollands Dagblad
Gepubliceerd: maandag 14 november 2005 @ 12:38
Hebberige ouders hebben zaterdag tijdens de Sinterklaasintocht op het Kennemerplein in IJmuiden een aantal Zwarte Pieten geschopt en gestompt. De ouders wilden voor hun kroost op deze wijze snoepgoed en vlaggetjes bemachtigen.
Karin Noorman van het organiserende Sint Nicolaas Comité is verbijsterd door de agressieve wijze waarop de Pieten benaderd zijn: ''Ik ben echt geschokt. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.''
En daarna kruip je bij de KankerKachel?quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef Monidique het volgende:
Ik ga douchen en wat eten, jongens.
Ik dacht eerder aan baggerzooi.quote:Op maandag 14 november 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Politici en beloftes. Zo naïef ben je toch niet.quote:Op maandag 14 november 2005 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Wethouder Pastors weigert af te treden
Dat is toch raar, he? Die Pastors heeft zich domweg niet aan zijn belofte gehouden. Dan kan hij nog alle gelijk van de wereld hebben (en ik vond zijn uitspraak helemaal niet kwaadaardig of vertekenend), maar hij heeft zijn woord niet gestand gedaan. En dan krijgt hij een aanhang van mensen die hem juist daarom vereren!
Nee, maar dan zou je het bij iedereen door de vingers moeten zien.quote:Op maandag 14 november 2005 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Politici en beloftes. Zo naïef ben je toch niet.
Ik heb gelukkig twee benen. Hoewel een been in de baggerzooi is beter dan twee.quote:Op maandag 14 november 2005 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar je dan met je ene been in staat? Jij kan zo met yvonne op reis.
Daar komt het dan ook vaak op neerquote:Op maandag 14 november 2005 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, maar dan zou je het bij iedereen door de vingers moeten zien.!
quote:Ad Pastoor stapt uit de politiek
Maandag 14 november 2005 - EINDHOVEN - Ex-wethouder Ad Pastoor breekt definitief met Leefbaar Eindhoven en de politiek. De – wat hij noemt – ’anonieme kliklijn’ die burgemeester Sakkers tegen hem heeft ingesteld, is voor hem de druppel geweest. Ook het partijbestuur van LE keert de Eindhovense politiek de rug toe.
zero tolerance noemt men dat ook welquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef RichardQuest het volgende:
De leefbare geestelijken in Eindhoven nemen wel eigen verantwoordelijkheid
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |