Dat is je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 14 november 2005 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
En als je een been hebt?
Bagger natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is je eigen verantwoordelijkheid.
En natuurlijk...quote:Op maandag 14 november 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Baggerbeen? Ik ken wel broodpoot.
Van je avonturen in Italie zeker?quote:Op maandag 14 november 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Rassenrellen in Nederlandquote:Zwarte Pieten geschopt voor snoep
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Noordhollands Dagblad
Gepubliceerd: maandag 14 november 2005 @ 12:38
Hebberige ouders hebben zaterdag tijdens de Sinterklaasintocht op het Kennemerplein in IJmuiden een aantal Zwarte Pieten geschopt en gestompt. De ouders wilden voor hun kroost op deze wijze snoepgoed en vlaggetjes bemachtigen.
Karin Noorman van het organiserende Sint Nicolaas Comité is verbijsterd door de agressieve wijze waarop de Pieten benaderd zijn: ''Ik ben echt geschokt. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.''
En daarna kruip je bij de KankerKachel?quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef Monidique het volgende:
Ik ga douchen en wat eten, jongens.
Ik dacht eerder aan baggerzooi.quote:Op maandag 14 november 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Politici en beloftes. Zo naïef ben je toch niet.quote:Op maandag 14 november 2005 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Wethouder Pastors weigert af te treden
Dat is toch raar, he? Die Pastors heeft zich domweg niet aan zijn belofte gehouden. Dan kan hij nog alle gelijk van de wereld hebben (en ik vond zijn uitspraak helemaal niet kwaadaardig of vertekenend), maar hij heeft zijn woord niet gestand gedaan. En dan krijgt hij een aanhang van mensen die hem juist daarom vereren!
Nee, maar dan zou je het bij iedereen door de vingers moeten zien.quote:Op maandag 14 november 2005 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Politici en beloftes. Zo naïef ben je toch niet.
Ik heb gelukkig twee benen. Hoewel een been in de baggerzooi is beter dan twee.quote:Op maandag 14 november 2005 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar je dan met je ene been in staat? Jij kan zo met yvonne op reis.
Daar komt het dan ook vaak op neerquote:Op maandag 14 november 2005 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, maar dan zou je het bij iedereen door de vingers moeten zien.!
quote:Ad Pastoor stapt uit de politiek
Maandag 14 november 2005 - EINDHOVEN - Ex-wethouder Ad Pastoor breekt definitief met Leefbaar Eindhoven en de politiek. De – wat hij noemt – ’anonieme kliklijn’ die burgemeester Sakkers tegen hem heeft ingesteld, is voor hem de druppel geweest. Ook het partijbestuur van LE keert de Eindhovense politiek de rug toe.
zero tolerance noemt men dat ook welquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef RichardQuest het volgende:
De leefbare geestelijken in Eindhoven nemen wel eigen verantwoordelijkheid
[..]
Daar kunnen sommige mods nog wat van leren..quote:Aan de kleine Nicolaas wordt al vanaf de geboorte wonderen toegekend. Zo kon hij al direct na de geboorte rechtop in zijn badje staan, de handen ten hemel geheven, alsof hij God dankte voor dit mirakel, en wou hij op de vastendagen, woensdag en vrijdag, niet van zijn moeders borst drinken.
Nee, dat zijn die negers. Jip en Janneke.quote:Op maandag 14 november 2005 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
Sinterklaas.
De eerste leugen die kinderen te verwerken krijgen in het leven.
Die zouden er foto's van maken en verkopen via het pedofielen-netwerk.quote:Op maandag 14 november 2005 14:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Daar kunnen sommige mods nog wat van leren..
(eigen verantwoordelijkheid)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Nicolaas
Zijn die eigenlijk blank dan?quote:Op maandag 14 november 2005 14:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, dat zijn die negers. Jip en Janneke.
Ik kan me de tijd nog heugen dat er geen pinautomaten waren.quote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Fietsuh beinuh kopuh?
Vroeger, toen had je nog echte fietsverkopers. Bontkraagridders zonder vrees of blaam, die honderd meter voor de pinautomaat waar jij je zuurverdiende geld aan onttrok remden en dan allervriendelijkst op je toe kwamen lopen met de vraag naar een economische transactie. Dat ze zo vroeg stopten met fietsen was ieder een raadsel, tot bleek dat er geen remmen meer op het ding zaten. Voor het overige zag het vervoermiddel er ook uit of het door Smit Tak was opgedregd en uit restanten van Tsjernobyl Electronics was opgebouwd, maar het was voordelig geprijsd.
Het is niet bepaald een compliment. Het is eigenlijk een belediging. Als iemand je een hoer aanbiedt, gaat hij er nog van uit dat je geld hebt. In dit geval wordt stilzwijgend aangenomen dat je berooid en achterlijk bent.quote:Op maandag 14 november 2005 14:28 schreef MrX1982 het volgende:
Niemand heeft mij ooit een fiets aangeboden.
Zo, ben jij er ook weerquote:Op maandag 14 november 2005 14:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan me de tijd nog heugen dat er geen pinautomaten waren.
Ik heb een tijd lang mijn geld altijd opgenomen in de vorm van 5-gulden-munten. Die waren toen nieuw, en die vond ik zó mooi.
Niet lang daarna werden die pin-passen en -automaten geïntroduceerd. Bij een bezoekje van mij en mijn pinpas aan Amsterdam bleek die pas lokaal gebonden en werkte het dus niet. En op ik had geen legitimatie bij me. Toen heeft men vanuit Amsterdam naar mijn eigen kantoor gebeld, alwaar men bevestigde dat er een betrouwbare klant was die altijd geld opnam in de vorm van 5-guldenmunten (zoals ik de A'damse baliemedewerker had verteld). Kreeg ik alsnog geld mee
Ik heb ook wel eens een fiets van zo'n pssst-fiets-kopen figuur gekocht, voor 5 gulden. Wel een jaar plezier van gehad. Toen is 'ie gestolen
Ik voel me meteen een stuk beter.quote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is niet bepaald een compliment. Het is eigenlijk een belediging. Als iemand je een hoer aanbiedt, gaat hij er nog van uit dat je geld hebt. In dit geval wordt stilzwijgend aangenomen dat je berooid en achterlijk bent.
Dat maakt overvallers pas echt boos.quote:Op maandag 14 november 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
Het feit dat zwervers me lastig vallen betekent dat ik er gefortuneerd uit zie. Helaas ben ik dat (nog) niet.![]()
Ach boos dat is natuurlijk relatief als ze in de loop van mijn shotgun kijken.quote:Op maandag 14 november 2005 14:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat maakt overvallers pas echt boos..
Daarom stond er ook een traan boven. Nou ja, niet daarom, maar om het feit dat het leven weer eens niet aardig was voor gelly.quote:Op maandag 14 november 2005 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
BHFH leeft toch nog gewoon?
Hij is liberaal!quote:Op maandag 14 november 2005 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
Gelly is verzuurd.
Ja en ik ben Sinterklaasquote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Hij is liberaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |