Sorry.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
godverdomme ik had net een nieuw topic klaar.
Waar?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
Het staat trouwens 16-19 voor de Progressievelingen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sorry.
Je deed het gewoon omdat ik dan godverdomme ging zeggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sorry.
Godsamme je hebt me doorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Je deed het gewoon omdat ik dan godverdomme ging zeggen.
Omdat ik een lemmingtopic open over Turken! Hypocrisie ten top!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef DjDev het volgende:
Fuck die Dora.
Oruspunun Cocugu
Anani sik.
insalah geberirsin ibne.
24-24quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
Het staat trouwens 16-19 voor de Progressievelingen.
Waar hebben jullie het over?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
24-24
De conservatieveling is teruggekomen. Semi-golden-goal.
Mijnenveger op MSN.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?.
Partijen als het CDA horen niet in de regering te zitten, "mensen" als Donner al helemaal niet. Wat mij betreft krijgen we Paars-3, met een hard islambeleid en Wilders als minister van Algemene Zaken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waarom nieuwe verkiezingen?
In de laatste zin wordt je voor iets als vuile flikker uitgemaakt. Binnenkort een cursus Turks voor forumadmins om consequent te kunnen ingrijpen indien dergelijke verwensingen de draadjes gaan ontsieren?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Insalah zou Insjah Allah kunnen betekenen, "als god het wil". Verder kom ik helaas niet.
Er is tijd.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:00 schreef Sidekick het volgende:
Boowhahaha.
Met 3 progressieve moves heb ik Progressief Nederland verslagen. Koekje van eigen deeg.
Eigen deeg eerst, natuurlijk.
Wel ja, Wilders als minister-president.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Partijen als het CDA horen niet in de regering te zitten, "mensen" als Donner al helemaal niet. Wat mij betreft krijgen we Paars-3, met een hard islambeleid en Wilders als minister van Algemene Zaken.
Hehehehe. Ik las op zijn website dat flikker zijn favoriete scheldwoord isquote:Op zondag 14 maart 2004 00:02 schreef sjun het volgende:
[..]
In de laatste zin wordt je voor iets als vuile flikker uitgemaakt. Binnenkort een cursus Turks voor forumadmins om consequent te kunnen ingrijpen indien dergelijke verwensingen de draadjes gaan ontsieren?
Neuh. Ayaan Hirsi Ali op Vreemdelingenbeleid en Integratie en Paul Cliteur op Justitie. De rest vh kabinet mag bestaan uit PvdA'ersquote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel ja, Wilders als minister-president.
André Hazes op Cultuur.
Van Gogh op vreemdelingenzaken.
Horst Wessel was voor mij een zielepoot, de verkeerde mens op de verkeerde plaats die omwille van een ideologie werd egtransformeerd tot held. Propaganda vergelijkbaar met Hansje Brinker. Maar Horst kreeg nog een erelied en voor Hansje komt slechts de Amerikaanse toerist nog in beweging...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
LOL @ anagram andere user:
Worst-Hessel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |