Ryan heeft geen ban voor ze aangevraagd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist: volgens jullie was daar weldegelijk sprake van. Koppel die volstrekt ongefundeerde beschuldiging van holocaustontkennning aan de OP, en je weet precies hoe laat het is: namelijk de hoogste tijd (in jullie ogen dan) voor een maandban voor users als Aaaahikwordgek, lucida en sjun. En hoe dat afgelopen is, weten we intussen allemaal.
[..]
Ondanks dat Aaaahikwordgek, lucida en sjun de holocaust niet ontkennen, vindt Inquisiteur Ryan3 van wel, vraagt een ban voor hen aan, en er is altijd wel een admin te vinden die daar intrapt, aangespoord door uiterst dubieuze bewijsvoering. Op deze manier worden mensen dus monddood gemaakt.
Causale verbanden en logische redenaties zijn niet erg aan jou besteed, is het wel? Zeker weer zo'n alfa.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:41 schreef Monidique het volgende:
Het forum is ffffffff-traag.
Een heel mooi nummerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Verhip, verhop, zijn we al bij 606?
Als je niet beter wist, dan zou je haast vermoeden dat het een hotelkamer moet zijn inderdaadquote:
Wie niet? Een handeltje in spaarsokken zou misschien wel een goed idee zijn nu...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:53 schreef Chewie het volgende:
Ik heb toch alleen maar schulden
Ikke als linkse rakker zijn m'n schulden nog lekker beperkt omdat ik altijd netjes heb gespaardquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wie niet? Een handeltje in spaarsokken zou misschien wel een goed idee zijn nu...
Hoeveel klonen gebruikt Ollie-A-Wiesenthal? De ban was natuurlijk een gotspe zoals trouwens de OP van dat topic ook nergens op sloeg. Nergens is ook maar een keer aangetoond dat Lucida, sjun of Aaahikwordgek de holocaust zouden hebben ontkend. Wel werd met argumenten aangetoond dat de (collectieve) herinnering aan de Holocaust door persoonlijke trauma's van kampslachtoffers bijzonder subjectief is ingevuld. Dus Ollie-A-Wiesenthal wat zit je nou feitelijk uit je nek te lullen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ryan heeft geen ban voor ze aangevraagd.
Er is in dat topic een discussie gevoerd, en daar heeft naderhand iemand zich over gebogen en daar is een ban uit voort gekomen. De lengte van die ban had vervolgens te maken met het aantal klonen dat sjun en marcel bleken te gebruiken in voorgaande 'discussies'.
Hoe vaak moet dit nog herhaald worden voordat het tot je doordringt?
Je moet eens leren graaien jijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ikke als linkse rakker zijn m'n schulden nog lekker beperkt omdat ik altijd netjes heb gespaard. kom daar bij die liberale beursjongens maar eens om
.
(Hoewel ik nu wel een leuk studieschuldje probeer op te bouwen)
Spaar me uw sokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wie niet? Een handeltje in spaarsokken zou misschien wel een goed idee zijn nu...
Eerst anderen uitdagen om achter je identiteit te komen, om ze daarna uit te maken voor NSB-ers, is niet alleen kinderachtig en laag, het is ook nog zó kinderachtig en zó laag, dat je beter gewoon over een ander onderwerp kunt beginnen, omdat je jezelf anders alleen maar met elke post belachelijker maakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:58 schreef lucida het volgende:
Het enige wat is aangetoond is dat jij met je neus in andermans privezaken zit te wroeten, iets wat zestig jaar geleden voor veel joden de doodsteek bleek te zijn geweest.![]()
Zozo je hebt wel erg veel last van aantoningen. Maar vooralsnog toon je zelf in ieder geval niets aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:58 schreef lucida het volgende:
[..]
Hoeveel klonen gebruikt Ollie-A-Wiesenthal? De ban was natuurlijk een gotspe zoals trouwens de OP van dat topic ook nergens op sloeg. Nergens is ook maar een keer aangetoond dat Lucida, sjun of Aaahikwordgek de holocaust zouden hebben ontkend. Wel werd met argumenten aangetoond dat de (collectieve) herinnering aan de Holocaust door persoonlijke trauma's van kampslachtoffers bijzonder subjectief is ingevuld. Dus Ollie-A-Wiesenthal wat zit je nou feitelijk uit je nek te lullen.
Het enige wat is aangetoond is dat jij met je neus in andermans privezaken zit te wroeten, iets wat zestig jaar geleden voor veel joden de doodsteek bleek te zijn geweest.![]()
Nee, die hebben de andere extreme, de afdrachtregelingquote:
In Nederland dan he, waarom zou ik godsnaam mijn vermogen in Nederland laten staanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:53 schreef Chewie het volgende:
Ik heb toch alleen maar schulden
Geen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:58 schreef lucida het volgende:
[..]
Hoeveel klonen gebruikt Ollie-A-Wiesenthal?
Daar ga je weer. Dat heb je in dat topic bepaald niet aangetoond, integendeel zelfs, maar nu voer je het hier al weer als feit op omdat je weet dat geen hond het gaat zitten nalezen. Die post van je over kampherinneringen als pseudoherinneringen was meer dan schandalig en van een droevig niveau.quote:De ban was natuurlijk een gotspe zoals trouwens de OP van dat topic ook nergens op sloeg. Nergens is ook maar een keer aangetoond dat Lucida, sjun of Aaahikwordgek de holocaust zouden hebben ontkend. Wel werd met argumenten aangetoond dat de (collectieve) herinnering aan de Holocaust door persoonlijke trauma's van kampslachtoffers bijzonder subjectief is ingevuld.
Beschouw je jezelf inderdaad als nazi? Met dat GeWiesenthal van je? Ik heb je nooit nazi genoemd hoor, maar als jij mij een nazi-jager noemt beschouw je jezelf blijkbaar als bruinhemd.quote:Dus Ollie-A-Wiesenthal wat zit je nou feitelijk uit je nek te lullen.
En dat gewroet van mij leverde op dat jij een hypocriet baasje bent.quote:Het enige wat is aangetoond is dat jij met je neus in andermans privezaken zit te wroeten, iets wat zestig jaar geleden voor veel joden de doodsteek bleek te zijn geweest.![]()
Waarom dan niet gelijk luchtfietsen en windmolens koppen erbij!quote:Alle Groningse basisschoolkinderen op schaats- en skeelerles, vindt GroenLinks
De toekomstige schaats- en skeelerkampioenen van Nederland komen uit Groningen. Tenminste wanneer de gemeenteraad instemt met een ingrijpend plan van Groen Links. Want dan krijgt het schaatsen en skeeleren in Groningen een ongekende impuls.
De gemeenteraadsfractie van Groenlinks heeft een initiatiefplan ingediend met de titel: Glije en rije in Stad. In dit initiatief wordt voorgesteld om alle basisschoolleerlingen schaatsles te laten krijgen en tegelijkertijd een jonge sport zoals skeeleren meer kans te geven.
De fractie probeert er met deze regel ook voor te zorgen dat het schaatsen niet verloren gaat. Want door de warme winters dreigt het schaatsen op natuurijs voor een hele generatie verloren te gaan. Bovendien stellen ze voor om het schoolschaatsen, dat nu al op een aantal scholen wordt georganiseerd, te verbreden. Als het aan GroenLinks ligt, krijgt straks elk basisschoolkind 3 á 4 keer per winter in klassenverband schaatsles op Kardinge.
Ook wil GroenLinks het skeeleren in Groningen extra ondersteunen door bij Kardinge een 400-meterbaan met piste aan te leggen. Daarnaast zou er nog eens goed gekeken moeten worden naar de verbetering van het onderhoud en de bewegwijzering van de al bestaande skeelerroutes binnen de stad. "Het mes snijdt dan aan twee kanten, want mensen die ’s zomers skeeleren gaan ’s winters eerder schaatsen", luidt de rethoriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |