Ja hè.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef George-Butters het volgende:
moeilijke zinsconstructie klowjow
Leestekens, Sjors.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef George-Butters het volgende:
moeilijke zinsconstructie klowjow
Het wat?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Kan het in niet wat laagdrempeliger?
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:31 schreef kLowJow het volgende:
Ik geloof niet dat geloof zo'n certrale rol binnen samenlevingen waar men en masse gelooft inneemt als sommigen die naar een samenleving wijzen en geloven dat alles wat zich daar afspeelt dat in hun ogen niet strookt met hun opvattingen aan het geloof wijten, lijken te geloven.
Gevoelsinflatie en defaitisme, Johanquote:
Ik evenzeer. Maar ja, breng ditt Underworld_ maar eens aan zijn economenverstand.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:40 schreef kLowJow het volgende:
Mijn excuses, maar ik ben van mening dat alles wat je vijf keer moet lezen om te begrijpen wat er staat:
[1] De moeite van het lezen waard is.
[2] Je langer bijblijft dan je lief is.
[3] Een heerlijk indoctrinerende werking heeft.
Wat een filosofenattitude.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:40 schreef kLowJow het volgende:
Mijn excuses, maar ik ben van mening dat alles wat je vijf keer moet lezen om te begrijpen wat er staat:
[1] De moeite van het lezen waard is.
[2] Je langer bijblijft dan je lief is.
[3] Een heerlijk indoctrinerende werking heeft.
Gewoon wachten tot de WC terug is.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:Heb onderhand vandaag al ruim 2 liter water op en moet nu verschrikkelijk zeiken maar de WC is een trap af
.
Geen wasbak in de buurt?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:Heb onderhand vandaag al ruim 2 liter water op en moet nu verschrikkelijk zeiken maar de WC is een trap af
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |