Ja hè.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef George-Butters het volgende:
moeilijke zinsconstructie klowjow
Leestekens, Sjors.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef George-Butters het volgende:
moeilijke zinsconstructie klowjow
Het wat?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Kan het in niet wat laagdrempeliger?
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:31 schreef kLowJow het volgende:
Ik geloof niet dat geloof zo'n certrale rol binnen samenlevingen waar men en masse gelooft inneemt als sommigen die naar een samenleving wijzen en geloven dat alles wat zich daar afspeelt dat in hun ogen niet strookt met hun opvattingen aan het geloof wijten, lijken te geloven.
Gevoelsinflatie en defaitisme, Johanquote:
Ik evenzeer. Maar ja, breng ditt Underworld_ maar eens aan zijn economenverstand.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:40 schreef kLowJow het volgende:
Mijn excuses, maar ik ben van mening dat alles wat je vijf keer moet lezen om te begrijpen wat er staat:
[1] De moeite van het lezen waard is.
[2] Je langer bijblijft dan je lief is.
[3] Een heerlijk indoctrinerende werking heeft.
Wat een filosofenattitude.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:40 schreef kLowJow het volgende:
Mijn excuses, maar ik ben van mening dat alles wat je vijf keer moet lezen om te begrijpen wat er staat:
[1] De moeite van het lezen waard is.
[2] Je langer bijblijft dan je lief is.
[3] Een heerlijk indoctrinerende werking heeft.
Gewoon wachten tot de WC terug is.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:Heb onderhand vandaag al ruim 2 liter water op en moet nu verschrikkelijk zeiken maar de WC is een trap af
.
Geen wasbak in de buurt?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:Heb onderhand vandaag al ruim 2 liter water op en moet nu verschrikkelijk zeiken maar de WC is een trap af
.
Ik gebruik woordgrapjes juist om bij te komen van mijn dagelijkse klim naar de volmaaktheid.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:49 schreef Monidique het volgende:
Ja, dat krijg je met die hoogbegaafde kereltjes: niets uitvoeren en woordgrapjes maken.
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gebruik woordgrapjes juist om bij te komen van mijn dagelijkse klim naar de volmaaktheid.
Of een lege spafles, iemand anders zijn koffiemokquote:
Dat is nou goed meedenken!quote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Of een lege spafles, iemand anders zijn koffiemok
Op lage drempels kan men kabouters verdelgen. Wat overigens de betekenis van mijn naam in het Sanskriet is.quote:
O, je had verwacht dat-ie wel wat communisten in de voorouderlijke familie had zitten?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
sjee, ik ben teleurgesteld in Jan M
Ben je daar nog steeds niet dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gebruik woordgrapjes juist om bij te komen van mijn dagelijkse klim naar de volmaaktheid.
Ja, dat zou ik haast vergeten. Deze voorvechter van het Huis der Vaderlandse Geschiedenis kon het afgelopen weekeinde niet uit de voeten met de wenken ''Hofwijck'' en ''zoon;Christiaan''.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
sjee, ik ben teleurgesteld in Jan M
Excuses dan, ik maakte namelijk uit je reactie op dat je dagelijks aan het klimmen was niet dat je het ook haalde.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jawel, ik kom er dagelijks. Dat zei ik toch?
Dat zal wel iets zijn als ouwehoeren of Nederland het glas de tank halfvol is.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef Chewie het volgende:
Ik kan me trouwens nog steeds niks voorstellen bij een Denktank met Nawijn
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef Chewie het volgende:
Ik kan me trouwens nog steeds niks voorstellen bij een Denktank met Nawijn
Dan wil ik memoreren dat ik eens ben geciteerd door Scandalous. Zo.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:03 schreef Monidique het volgende:
Deze wil ik trouwens nog even citeren:
[..]
Beetje lastig parkeren zo'n ding bij Pim's palazzo.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[afbeelding]
[/i]Een denktank om de problematiek van immigratie en integratie aan te pakken.[/i]
Dattie een hernia heeft, okee.. vervelend, dat zal wel zeer doen, maar als je dan toch informatie wilt bijhouden van de Veluwse Poema, doe er dan ook wat mee als je info krijgt. Hij negeert het gewoon.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik haast vergeten. Deze voorvechter van het Huis der Vaderlandse Geschiedenis kon het afgelopen weekeinde niet uit de voeten met de wenken ''Hofwijck'' en ''zoon;Christiaan''..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |