Bullshit, heb jij wel eens proberen in te breken wanneer je ladderzat bent?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
Er is een duidelijke samenhang tussen alcoholgebruik en etnische afkomst. Het percentage leerlingen dat de maand voor de peiling nog alcohol heeft gedronken is het hoogst onder de scholieren van Nederlandse afkomst en het laagst bij scholieren met een Marokkaanse achtergrond.
Hey wat goed! Marokkanen eindelijk weer eens positief in het nieuws![]()
Lach maar. Totdat je fiets weer eens weg is.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
Hey wat goed! Marokkanen eindelijk weer eens positief in het nieuws![]()
Natuurlijk, het daarom ook lekker.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:26 schreef Meki het volgende:
Nederlanders willen alleen maar Alcohol
Correctie: Nederlanders hebben genoeg geld om in redelijke mate alcohol te kopen en toch in de maatschappij te functioneren.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:26 schreef Meki het volgende:
Een vieze en perverse varkenquote:dat ben je wel
M'n fiets staat ruim twee jaar bij het Centraal Sation... en ik wacht nog steeds op de dag dat ze het meenemen. Maar ze vinden het niet mooi genoegquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lach maar. Totdat je fiets weer eens weg is.
Deze man weet wel wat hij met jou moet doen:quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:26 schreef Meki het volgende:
Dat is dezelfde man die 8000 ongelukkige boeren die zichzelf moslims noemde liet vermoorden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Deze man weet wel wat hij met jou moet doen:
[afbeelding]
Volgens het NIOD-rapport niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is dezelfde man die 8000 ongelukkige boeren die zichzelf moslims noemde liet vermoorden.
Ik heb hetzelfde. Alleen dan staat mijn fiets in de schuur met 3 sloten. Sindsdien (een week geleden) is er nooit meer iets gejat.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
M'n fiets staat ruim twee jaar bij het Centraal Sation... en ik wacht nog steeds op de dag dat ze het meenemen. Maar ze vinden het niet mooi genoeg
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Volgens het NIOD-rapport niet.
Er zullen ook wel onderzoeken zijn die bewijzen dat de nazi's nooit joden hebben vermoord.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Volgens het NIOD-rapport niet.
Jij vergelijkt het NIOD met revisionisten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Er zullen ook wel onderzoeken zijn die bewijzen dat de nazi's nooit joden hebben vermoord.
Iedereen weet dat de overheid onder invloed staat van de linkse media... dus...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij vergelijkt het NIOD met revisionisten?
De media is helemaal niet zo links als het lijkt helaasquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:32 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de overheid onder invloed staat van de linkse media... dus...
Hey, de media kan er ook niets aan doen dat objectieve verslaggeving over moslims al gauw extreem-rechts is hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:33 schreef Tuana het volgende:
[..]
De media is helemaal niet zo links als het lijkt helaas
Nee, ik zet mijn twijfels bij de correctheid van het rapport. Die mensen zijn namelijk niet vermoord door hun eigen soortgenoten. Maar door de militaire rechterhand van die crimineel. Waarvoor hij wel verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij vergelijkt het NIOD met revisionisten?
Edit: Het is toch, de media zijn en niet de media is?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:33 schreef Tuana het volgende:
[..]
De media zijn helemaal niet zo links als het lijkt helaas
Als je enkel kan huilen kun je beter gaan slapen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:34 schreef Tuana het volgende:
[..]
Edit: Het is toch, de media zijn en niet de media is?Ben half slaperig momenteel
Zit ik nu te huilen dan? Dacht het niet, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je enkel kan huilen kun je beter gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |